expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 9. 2014.

Spojleri za Nelly.com!

Hellou!
Malo pre sam se vratila iz skole i zurim da rucam,tako da ce ovo biti kratak post!
Stigli su spojleri za Nelly.com trgovinu!
Evo ih:
Meni stvari i nisi bas nista specijalno,a ima nekih stvari koje dosta lice iz Stardesign moda...
Kolekcija izlazi danas,mozda je vec izasla :D
Ja se radujem iako nista necu kupiti xD

Sta vi mislite o spojlerima?
Svidja vam se nesto?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01

1 коментар:

  1. Анониман26.9.14. 19:50

    Nisu nešto ovi spojleri.Osim ove zelene haljine i još nekih lepih stvarčica.Videt ću kakvi su videla sam da je izašla nova kolekcija,ali nisam još ulazila na stardoll da vidim kako izgledaju ti predmeti na mojoj lutci.:D ♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши