expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

11. 9. 2014.

Hot Buys Statement Dress - Dostupna u starplazi! + Kako je nositi u sc! :D

Hello dolls!

Danas nam je u starplazu stigao novi Hot Buys, odnosno ova ljubicasta haljina:

Mozete je naci u trgovini VOILE po ceni od 25 stardolara.
Moja reakcija:
WHAT!?
25 stardolara za TO?
Prvo, ODVRATNO stoji mojoj lutki.
Taj kroj? Kruska gradja?
Molim vas! To se nosilo pre 20 godina!!!
Drugo, dezen i boje su okej, ali nismo mi Lana Del Rey da obucemo tako nesto o.O
STVARNO su preterali.
I to je Hot Buys?

Ali, ukusi su razliciti, takod a se nekome verovatno dopada.
U tom slucaju, evo kako je nositi uz stardkovanice:
Dakle, ako se odlucite da kupite ovu haljinu, evo ideje kako da je kombinujete.
Moja lutka izgleda debelo u njoj, pa sam morala da stavim kais da nih bar malo naglasila struk....
Vipele super idu uz nju, i tu je naravno klasicna BASIC torba.

Kkao se vaa dopada haljina?
Da li cete je kupiti?
Sta mislite o outfytu?
P.S. Sad se lozim na jednu pesmu koja je starija od mene xD
Poslusajte ovde:
Nemam vise izgovora da ne ucim biologiju, tako da... idem...
-Natalija

4 коментара:

  1. Анониман11.9.14. 17:26

    Haljina mi se na prvi pogled nikako ne svida, a nikako ju ne mislim kupiti. Ovaj outfit je okey..:)
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман11.9.14. 18:11

    To da bude Hot Buys.:O
    Baš kao što ti ređe kruška građa.:)
    Neću je sigorno kupiti jer mi se ne sviđa.:D
    Oufit je okej,jer su tu naravno cipele i torbica da ulepšaju sve.:')

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. lijepa je samo da nije kruska gradje
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман16.9.14. 14:24

    Moj prvi utisak je FUJ!Ne kupujem..
    kittysarah1122

    ОдговориИзбриши