expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 9. 2014.

Nova Callie's Picks kolekcija - Reddy for fall

Hello dollies!
Kkao ste mi?

Danas sam trcala kros i mislila sam da cu da umrem dole na igralistu, koje je BTW samo na 10m od moje zgrade, pa sam utrcala i situsirala se izmedju krosa i skole :p

Verovatno ste vec sve primetile ovu sliku na naslovnoj:

P.S. Nemojte kliktati na sliku na naslovnici jer je link pogresan, odvesce vas u Nelly. :)

To je jer kasnim sa novostima!
Inace, Mici je na vasaru pa cu je je menjati do nedelje, a Natasa od 1. do cetvrtog oktobra. :)

Evo kako glasi naziv kolekcije:
English: Reddy For Fall
Srpski: Spremni Za Jesen
Znam da Mici inace stavlja sliku koja dolazi u poruci, ali ja nisam dobila tu poruku.
Proverila sam sestrin profil, i profile od 2 drugarice, ali niko nije dobio. Zato cu je obaciti cim mi stigne. :)

Evo kako izgleda kolekcija:

(Kliknite na sliku da biste je uvecali)

(Kliknite na sliku da biste je uvecali)

Kolekcija mi se bas i ne svidja.
Nije nesto posebno. Mogla bih reci da je okej, mada ja bas i nisam neki obozavalac crvene.
Ima nekih komada odece koji su (po meni) ogavni, neki su (po meni) okej, a neke jednostavno ne bih nosila. Inace, cene su prilicno visoke (samo 1 stvar u sc, videcete je dole), a sve ostalo je u sd.
Bilo je i gorih kolekcija, tako da, okej.

Kao sto sam rekla, ima samo 1 stvar u sc i to su ove carape:

Ja ih ne bih platila ni 20.
Ne znam, ne znam ne znam...
Ne svidja mi se...

Ima samo jedan predmet koji bih eventualno, mozda, nosila, a to su ove vojnicke cizme/martinke:
Ali, i one izgledaju kao da su iz crtaca, tako da ne verujem da cu ih kupiti.

Sve u svemu, kolekcija nije losa, ali ne verujem da cu ista kupiti. :)

*AKO NE VOLITE ROMAN, NEMOJTE CITATI OVAJ DEO POSTA*
Sneak peak za sledeci roman (spasi me):
poverenje
izdaja
tuca
mjuzikl
svadja
skok
pomirenje
poljubac
Sledeci roman bice kao mjuzikl :)
Dala sam vam mali sneak peak, vise kao spojler. :)

Jedva cekate roman?
Da li se vama svidja kolekcija?
Kupujete nesto?
Komentarisite (10 poena).
-Natalija

7 коментара:

  1. Ima i još jedan predmet u sc , to je
    Wide Belt.^_^

    Shinymomomom

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман24.9.14. 21:09

    U trgovinu Callie's Picks uvek dolaze prelepe stvari.Ali ovo je čisti promašaj.Stvari mi se ne sviđaju,i zar su sve stvari morale biti crvene boje.Naravno ako ste ljubitelj crvene boje ovo je prelepo za nas.Ali za mene nije,tako da ništa neću da kupim.:) ♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман24.9.14. 21:27

    jedva cekamm roman!!!
    trgovina -ima lepih stvari koje mozda kupim,jedina zamerka je sto je sve crveno,nisam neki ljubitelj crvene boje,ali je ponekad nosim! sve u svemu recimo da je trgovina ok!
    -anastevic05

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман24.9.14. 22:41

    Ne nosim cesto crvene outfite.Ova kolekcija je nekima cisti promasaj,a nekima je pun pogodak.Iskreno,meni nije ni pregrozno,niti mi je prelijepo.Biti ce i boljih kolekcija...
    PrincessAntea99

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман25.9.14. 15:26

    1. Jedva cekam roman!♥♥
    2. Za trgovinu nemam riječi, ostala sam bez teksta.( nije u pozitivnom smislu ) Totalni promasaj, osim mi se svida jedan sal, marama ali 6 sd? Mozda ga kupim, ali cisto sumnjam.
    DivaKata

    ОдговориИзбриши
  6. Sviđa mi se onaj cvetni blejzer i još ponešto inače mi se kolekcija ne sviđa i ima i Wide Belt za 100 (puuuuuno)sc.

    Shinymomomom

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман26.9.14. 14:05

    Jedva cekam roman!!!!
    Kolekcija je ok,ali necu nista kupiti.Nisam neki ljubitelj crvene boje,ali je ponekad nosim na stardollu,ali u RL je mrzim!
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши