expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 9. 2014.

Nova epizoda serije♥

Hellou!
Evo konacno nove epizode serije!
Nacekali ste se xD
Izvinite stvarno,ali ja nemam vremena da pisem,a imam zilion ideja kako ce se serija dalje odvijati!
Da li se secate ovog posta?
Nazalost niko nije dao bas TACAN odgovor,a niste bas ni blizu bili...
Sve u svemu CuteGirlTara je bila najmastovitija i ona osvaja nagradu!
Poslacu ti je malo kasnije :)
A sada...Pogledajte novu epizodu serije klikom >>ovde<<
Nadam se da ce vam se serja svideti!
Hvala vam puno na 155 komentara,2100+ pregleda ♥
Kad sam samo pomislila da odustanem od serije kada je Milica izbirsala sve komentare i preglede...
Zadnje epizode se blize (jos ovo nisu zadnje)
Pa to bi bilo to!

Da li vam se svidja nova epizoda serije?
Sta mislite o njoj?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01♥

5 коментара:

  1. Анониман26.9.14. 19:39

    Čestitam CuteGirlTara jer si pogodila,ja čak nisam ni učestvovala.Seriju sam čitala do neke tamo epizode ali došla sam gotovo do kraja i prestala čitati.Jer ima previše reci i ja ne kontam onda.Sada ćete svi misliti da sam glupa.Ali nisam nemam baš vremena da čitam seriju,ali čim nađem vremena za čitanje serije onda je budem pročitala celu.Možda sutra ponovo sve pročitam od prve do poslednje epizode.:D ♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман27.9.14. 13:21

      Hvala ti mnogo. ♥ Pa, samo sam se potrudila, i pustila masti na volju, i to je sve. :D Svako to moze, lako je, samo trebas da pokusas... :) ♥

      ~ CuteGirlTara

      Избриши
  2. Анониман27.9.14. 08:57

    Pa čestitam CuteGirlTari.Seriju sam citala od prvog dijela a od kada sam bila na moru mislila sam da ce doci jos mnogo serija pa cu se zabavljati i citati a nije dosla niti jedna.:/ I skoro pa uvijek kada idem citati novu moram od prve do zadnje.:) Hahahaha. I sad odma idem čitat ovu.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман27.9.14. 13:23

      Zahvalna sam ti do neba, i nazad. xD ♥ Hvala ti, sto tako mislis o meni, i sto si mi cestitala. :) Mislim, obe. ♥ Sledeci put, i vas dve se prijavite i uradite isto kao i ja. :) ♥

      ~ CuteGirlTara

      Избриши
  3. Анониман5.10.14. 20:41

    Cestitam CuteGirlTara,a sad idem procitati seriju xD
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши