expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10. 9. 2014.

Callie's Picks - Grunge Glam - Issue No. 24 ♥

Hellouu svimaa!
Danas sam dobila peticu u dnevnik iz biologije *---*
A molila sam se da mene ne pita xD
i dobila sam pet iz srpskog jeej :D
Danas mi je  srecan dan hahah ^____^
Da predjemo na post!
U Straplazu nam je stigla nova kolekcija Callie's Picks!
Evo kako izgleda:
Kolekcija i nije nesto...
Kupicu ovu zelenu kosulju i mozda ove platforme na prvoj lutci...
Evo stvari za sc:
Ni jednu stvar za sc ne kupujum.
Stvari su stvarno uzasne za sc...

Da li vam se svidja nova kolekcija?
Sta mislite o njoj?
Kupujete nesto?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01

4 коментара:

  1. Анониман10.9.14. 16:24

    Pa kolekcija mi je onako, nije pretjerano lijepa. Svida mis e par stvrai, stavila sma na listu zelja, kada obuces je stvarno drukcije nego kada vidis.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман10.9.14. 18:42

    Pa ima jako puno stvari koje mi se sviđaju.Jewel Tone Plaid Shirt,Metty Short Short,Checkered Red Skirt,Trash Dotted Crop Top.Ima jako puno stvari koje mi se svđaju no,ja nisam ni superstar ni royaliti pa ne mogu sebi to priuštiti.Mogu kupiti možda košulju i jedan šorc ili štikle i to je to.A sve ostalo ostaje u Mojoj Listi Želja.♥ :) Pa molim vas ako neko ima dosta sd da mi pošalje bilo šta.♥ ^--^

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Kupiću bijelu tuniku i platforme ostalo mi se ne sviđa :D

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман10.9.14. 19:52

    Ima nekoliko stvari koje mi se svidjaju,ali ne kupujem jer nemam sd :( Stvari za sc su grozne -_-.Sve u svemu,kolekcija nije ni prelepa ni preruzna nego nesto izmedju..Uvek moze bolje..Ove bele cipele za sc su najruznija stvar iz kolekcije,a najlepsa mi je zelena kosulja i one iscepane farmerke :DMalo sam se raspisala.... xD
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши