expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

11. 9. 2014.

Spojleri - Stardesign predmeti ♥

Heeej!
Evo jos ovi spojleri (nadam se) i nema vise nista da se objavjuje za danas xD
Evo tih predmeta:
Verovato stizu sutra!
Ja jedva cekam ^-^
Vec imam ideju za dizajn za ovu kratku majicu!
Ova prva majica je prelepa *-*
Sigurno cu je napraviti i poslati sa laznjaka!
Jedino mi je zao jer ce se izbrisati neke stare stvari zi StarDesign-a (kao ona majica na brtele)

Sta vi mislite o ovim predmetima?
Radujete li se?
-Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01 ♥

6 коментара:

  1. Анониман11.9.14. 21:05

    Meni je lepa ova kratka maica i ova duga maica a prozirnim rukavima.:)
    Predmeti su super,po meni su svi fini.:D
    I haljinica nije loša.:'/
    Ja jedva čekam.^--^

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман11.9.14. 21:22

    Ova duga majca sa prozirnim rukavima je hit , ima da je napravim u hiljadu boja .:D
    -SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман12.9.14. 16:37

    Majice su obje jako lijepe svidaju mi se si sigurno cu ih poslati s laznjaka u par boja.:) Predmeti cu lijepi, a zao mi je sto ce nesto obrisati, no tako je kako je. I haljini ca je okey.:)
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  4. jos ne izadjose te stvari
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман15.9.14. 14:49

    jako su mi lepi spojleri veselim se njima:D
    lana123lanadiva

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман16.9.14. 14:17

    Sta reci,JEDVA CEKAM!!!!!Ova kratka majica je stvarno prelepa obavezno je kupujem!
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши