expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

6. 9. 2014.

SOFP #18 ♥

Hellou. (:
Znam da nisam skoro uopste aktivna , ali uopste nisam
ocekivala da ce osmi razred biti ovako tezak. Cele sledece
nedelje cemo imati inicijalne testove , tako da necu biti aktivna
cele nedelje. :/ Molim Natasu ili Nataliju da me zamene. Zaista
nemam vremena ni za sta vise... :/ Nadam se da me razumete. 


Well , let's go... ♥

♥♥♥ mirhacool ♥♥♥
Ona mi je zatrazila pre nedelju dana da je uredim
i ja nikako nisam stizala. Tako da evo sada imam malo slobodnog
vremena i evo posta u kojem je ona. :D ♥
Inace je i aktivan komentator i citalac. :) ♥

Sta sam koristila u ovom outfitu:
Zeleni blezer - Shoulder Pad Blazer - Bonjour Bizou - 6sd
Beli top - Button Up Lace Shirt - Pretty n' Love - 68sc
Braon kajs sa masnicom - Taupe Bow Belt - VOILE - 46sc
Siva suknja - Pencil Skirt - It Girls - 70sc
Zeleno-crne stikle - MSW gift shoes - Special Offer - 0sc

*Kako bi dobili ove stikle i ostale poklone za MSW '14 ,
kliknite na ovaj link i "srolajte" misem do kraja stranice i videcete
da pise: Dostavi u moj apartman. Kliknite na taj zeleni gumb i predmeti
ce vam se pojaviti u vasem apartmanu. ♥

Meni se outfit jako svidja. :) Elegantan je i jako moderan. :)
Uz to nije toliko skup , pa ga skoro svi mozete priustiti. ♥

To bi bilo to. ♥

-Da li vam se svidja ovaj outfit? :)
-Da li ce te ga isprobati? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥





8 коментара:

  1. Анониман6.9.14. 19:07

    Mici puno ti hvala.♥
    Outfit je prelep.*----*
    Outfit oblačim odmah sutra ili prekosutra.*QQ*
    Hvala ti što misliš da sam aktivan čitalac i komentator.(':

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Jako mi se sviđa outfit, jedino bih ja možda stavila skroz crnu suknju jer nekako ne volim ovu xD
    (361)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман6.9.14. 20:44

    Outfit je prelep..
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Outfit je super,ali imam neki random osjećaj da taj outfit nije u njenom stilu. :)

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман6.9.14. 21:29

      Pa iskreno da ti kažem i nije baš.Ja volim crne stvari ali ne dark ja volim nešto jednostavno ne previše kič ali da je naravno jedinstveno.Nisam nekako tip ove odeće,volim nešto kao šorc i kratka maica ili suknjica i maica kratkih rukava.No,i ovo nije loša ideja možda to bude novi početak mog modnog stila.

      mirhacool

      Избриши
  5. Анониман7.9.14. 10:19

    Outfit je super,samo mi se suknja ne dopada! =)
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман7.9.14. 13:51

    Outfit mi je jako cute :)

    funnycool545

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман8.9.14. 17:14

    Outfit mi se svida. Ookey je.:)
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши