expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 9. 2014.

Nema naslova..

Hellou. ;/

Od početka dana sam baš srećna.. :D Kupila sam LOFT i uredila,iz inicianog iz biologije sam imala 93%.. Sve neke lepe vesti. :D
A onda me dosada ubila i odlučila sam da odem na Tijanin Stardoll profil i vidim ovo u Knjizi gostiju;
Ako neko ne vidi sliku;
MissBadGirlxx je napisala; Hah,da svi znaju kakve ste ti i ancika u rl. ne bi više bile popularne,a nee. ;)

Kakve smo ja i Tijana to u rl.?? o.O
Sad sigurno mislite da smo monstrumi. xD
Ali nismo. Mi se sa nikim ne svađamo (Bar ne ja xD),i nikom ništa loše nismo uradile. -.-
Tako da,ne pišite takve gluposti.. :P
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pošto mi je jako dosadno,napravila sam svoj ask.fm. (: ♥
Pitajte bilo štaa. :D 
Smor je,odgovaraću na svee! ^---------^

xoxo,
- Ancika004 ♥

3 коментара:

  1. Анониман15.9.14. 20:04

    Ja vas ne poznajem u rl. ali ipak ne mislim da ste monstrumi. Cinite mi se okey, simpaticne.:)♥ Nema potrebe za vrijedanjem. Na asku cu te mozda nesto pitati, ma sigurno.:)
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман16.9.14. 07:19

    Ne poznajem vas,ali ne moslim da ste monstrumi.Delujete kao dobre devojke...
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман18.9.14. 13:49

    Ne mislim da ste monstrumi,ali izgledate kao dobre djevojke.Možda je ta cura napisala to iz zezancije....Mislim da ste cool i simpatične :)

    ОдговориИзбриши