expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 9. 2014.

My Little Pony - Equestria Girls - Rainbow Rocks - Spojleri ♥

Hellou. (:

Evo mene sa jos spojlera. :D
Pa odmah cu poceti... 


Stize nam jos besplatnih predmeta kompanije: Rainbow Rocks. ♥
Evo kako izgledaju logo , kesa i predmet koji bi trebao uskoro da se 
pojavi kao besplatan predmet za skidanje:
Nekako mi je sve preslatko. I ako ovu majicu nikad ne bih obukla. :D ♥
Nekako je previse decija. :D

Evo i novih lutki za oblacenje koje bi trebalo uskoro da se pojave na Stardoll-u:





(Svaku sliku mozete uvecati ako kliknete na nju)
Ok , huhhh... Lutke su slatke i predmeti takodje. Ali ja inace
ne oblacim lutke na Stardoll-u. :D 

-Stay tuned. ♥

-Da li vam se svidjaju spojleri i lutke? :)
-Jedva cekate? ♥
-Da li vi oblacite lutke na Stardoll-u? :D

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥



5 коментара:

  1. Анониман7.9.14. 11:11

    Uff,majica mi se ne svidja,previse je sarena,a lutke su slatke ali ja ne oblacim lutke tako da mi je svejedno kada ce postaviti te lutke i besplatne stvari :/
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман7.9.14. 11:44

    Maica mi se ne sviđa,pre šarena je.:'/
    Lutkice su preslatke ali svejedno ih neću oblačiti.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман7.9.14. 13:38

    Malo je predjetinjasto ali nema veze svejednu cu skinuti besplatne stvari :)

    funnycool545

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман7.9.14. 14:06

    Glupo mi je.:/

    LadyBugHaha

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман8.9.14. 17:23

    Majica mi se uopce ne svida, a ni lutke mi nisu bas nesto.:/
    Pa ne oblacim ih bas.:)
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши