expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

11. 9. 2014.

♥ OBAVESTENJE ♥

-Heloou. 

Sigruno se pitate zasto me nije bilo zar ne? 

-Nije me bilo zato sto sam planirala da napustim StarDoll i blog. 
Ali, ipak sam odlucila da ostanem jos koje vreme. 

Ali, to ne znaci da cu visiti po ceo dan na SD i blogu.
Bicu manje aktivna nego do sada, 
na StarDoll cu ulaziti povremeno,
mozda 1-2 puta u nedelju dana. 

Jedva sam skupila vremena da vam ovo napisem,
jer sam bolesna vec 2 dana i ne idem u skolu. 


To bi bilo to od mene, 
danas mozda napisem jos jedan post,ali nista ne obecavam.


Ako budete komentarisali ovaj post dobicete 10 bodova na SOSD kartici.


VOLI VAS VASA,
-MissMaki1 ♥


3 коментара:

  1. Анониман11.9.14. 16:56

    Nemoj napustiti blog :-(
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман11.9.14. 17:15

    Nemoj napustiti blog ni sd. Znam skola jke ali ipak odvoji malo vremena, i sekunda je dovoljna.:)♥ Ali okey. Skola je skola i na 1. je mjestu. Bolje obrazovanje lakse se upises, nades posao.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман11.9.14. 18:08

    Maki nemoj ići..:'(
    Znam da nisi aktivna,i sama to znaš.Ali nećeš otići dok te Mici ne skloni iz blogerica.xD
    Molim te ne idi.:D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши