expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 9. 2014.

Hot Buys Combat Gladiators ♥

Hellou. (:

Kako ste vec saznali od Natalije da imam gomilu spojlera
da objavim , odmah cu poceti sa pisanjem. :D No , nisu
to samo spojlere vec i neki novi predmeti i novi besplatni predmeti. :) ♥

Prvo , jutros nam je u starplazu stigao jedan novi Hot Buys. ♥
Tacnije , ove cizme:
Mozete ih pronaci u trgovini Fallen Angel , po ceni od 12 stardolara. ♥
Meni se dopadaju. I ako ne stoje bas mojoj lutki. :D ♥
Verovatno cu ih kupiti , ali ne sada. Posto sam skroz bankrot. :D

Evo kako ove gladijatorske cizme izgledaju u stvarnosti:
Definitivno ih nikad ne bih nosila u stvarnosti. :OOO
Ughhh.... Mrzim cizme sa otvorenim prstima. :$

-Da li vam se svidjaju cizme? :)
-Kupujete? ♥
-Da li su vam lepse cizme u stvarnosti ili na Stardoll-u? :D

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥



3 коментара:

  1. Анониман7.9.14. 11:08

    Ako imas puno novosti da objavis,da ja odmah pocnem sa komentarisanjem.Da mi se posle ne nagomila...Meni se cizme ne svidjaju i ne kupujem :/
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман7.9.14. 11:47

    Cizme su onako,možda ih i kupim.:'/
    Čizme su lepše na stardoll-u nego u stvarnosti ar tako ja mislim.:'D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман7.9.14. 13:41

    Ljepse su mi na Stardoll-u nego u stvarnosti ali ih jikad nebi nosila i ne stoje bas mojoj lutci :/
    funnycool545

    ОдговориИзбриши