expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 9. 2014.

The Book of Life - Spojleri ♥

Hellou. (:
Shvatila sam da sutra imam 3 inicijalna testa , i da sam
obnovila samo za jedan. Tako da moram zaista da
pozurim sa ovim postovima. :D ♥

Dobili smo neke nove spojlere kompanije "The Book of Life":
Definitivno mi se ne svidjaju. Devojka , svinjica i gitara mogu da prodju ,
ali sve ovo ostalo je nekako previse kicasto. :D
Svinjica je vec dostupna , tako da cu malo kasnije postaviti kako da
je skinete na stranici "Besplatne stvari". :) ♥

Evo i nekih lutka za oblacenje ove kompanije , koje ce uskoro biti dostupne
na Stardoll-u:
 (Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Kao sto sam vec rekla , ja niti vise volim niti imam vremena za 
oblacenje lutaka/lutka. Tako da meni je svejedno. :D
Inace ovo je verovatno neki diznijev novi film , i bice premijera
17. oktobra u bioskopima. Tako da to je razlog sto je ova
kompanija na Stadoll-u. :D ♥

-Da li vam se svidjaju spojleri i lutke? :)
-Jedva cekate? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥


4 коментара:

  1. Анониман7.9.14. 11:17

    -Da li vam se svidjaju spojleri i lutke? :) - Onako su... :/
    -Jedva cekate? ♥ Totalno mi je svejedno..
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман7.9.14. 11:42

    Lutke i spojleri mi se ne sviđaju.:/
    Meni je svejedno kada će izaći jer me ne zanimaju.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман7.9.14. 13:34

    Ma meni je svejedno samo nek je besplatno :D

    funnycool545

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман7.9.14. 14:05

    Ne sviđaju mi se, tako da mi je svejedno kad će izaći.:/

    LadyBugHaha

    ОдговориИзбриши