expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

11. 9. 2014.

#17. 'Manje važne stvari Starplaza' - MVSS. ♥

Hellou. (:

Baš,baš dugo nisam pisala MVSS. ;/ ♥
Malo mi je dosadila ta rubrika,ali sada baš imam volje za pisanjem. (:

Odlučila sam da napravim novu grafiku za MVSS... ^-^
Jednostavno,kad sam onu pravila nisam znala ni šta je grafika. xD

P.S; Od sada ću sve outfite raditi na svojoj lutci. Tako mi je jednostavnije. ;P
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Današnja zabačena stvar je Floating Flowers Top. Možete ga pronaći u trgovini Pretty'n Love. ♥


Starcoins outfit;
Baš je sladak. *------------*
Top; Pretty 'n Love,Suknja; It girls,Štikle; It girls,Narukvica; Wild Candy,Torba; Special Ofers (Svi je možete preuzeti..)
Kosa je tu jer mi se područje glave činilo praznim. Nije deo outfita. xD

Stardollars outfit;
Potrudila sam se da ovo bude jeftin outfit koji svi mogu da priušte... Ali nije uspeo najbolje. xD
Top; Pretty 'n Love,Narukvice; Killah,Farmerice; Killah,Šešir; Academy,Čizme/štikle; Academy.

SCD outfit;
Jedan Vitange outfit. Sviđa mi se,ali se nikada ne bih usudila da stavim to na svoju lutku. :'3
Top; Pretty'n Love,Šorts na tregera; Killah,Torba; Mr.,Čizme; Academy; Rajf; Evil Panda,Kosa;Dork diares,Cvetna narukvica; Wild Candy,Perlana narukvina; Honey maid.

To je to za danas! ♥
Sviđaju Vam se outfiti,i koji najviše?? :D

Postavljajte pitanja na ask-u. (: ♥
Komentarišite (15 poena). :]

- Ancika004 ♥







5 коментара:

  1. Анониман11.9.14. 21:03

    Celi prvi outfit imam.:)
    Naravno isprobat ću sve outfite.^--^
    Outfiti su super.*-----*
    Po meni prvi outfit je najlepši.:'/

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман12.9.14. 16:30

    Sve uz 1.outfita imam osim ove torbice, ali nju mogu zamjeniti i nekom drugim.:)♥ Isprobat cu 1. kao room style u nekoj sobi. I iz 3 imam sve stvari. Prvi mi je outfit najlijepši.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15.9.14. 14:41

    meni je najlepsi 1 outfita jako su lepe sve:D
    llana123lanadiva

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман16.9.14. 14:15

    Po meni,prvi je najlepsi i isprobacu ga verovatno..Ostali su isto lepi..
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши