expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

12. 9. 2014.

Veliko izvinjinjenje za Nataliju

Hellou. :(

Verovatno ste svi putem ask-a primetili da smo ja i Natalija u nekog 'svađi'. ;/
I sada sam preko posta htela da se izvinim,da nijedna bloggerica ne može da obriše,kao što je neko obrisao moja pitanja sa ask-a posvećena Nataliji. :(
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Kao prvo,nisam znala da i dalje pišeš LEFTR (Glupa sam),i onda sam objavila post. Sada sam ga izbrisala.. Jako mi je žao što sam to objavila uopšte,ali sam samo htela da ukažem na pohlepu Stardoll-a. 

Kao drugo,ja NE otvaram poruke sa Stardoll-a,tako da nisam ni videla one tvoje. (Kada si rekla da moram da te pitam kada postavljam Make-Up za nagradu). Tek sam jednom pre oko 2 dana slučajno ušla u poruke,i videla. Ja više neću postavljati Make-Up na ovaj blog,ali ako ikada budem imala želju da to uradim obavezno ću te pitati.

Kao treće,jako mi je žao što sam uopšte rekla da mi se ne sviđa ona tvoja ideja 'Back To School - Serija postova',ali mi je bilo malo čudno da na Stardoll blogu bude tako nešto.. Ja imam tu osobinu da sve moram da prokomentaišem (Negativno prokomentarišem),i zbog toga sam upala u razne probleme nalik ovom.

Natalija,ti si stavrno odlična bloggerica,i ne bih uopšte da se ova svađa nastavi. Nisam htela da te povredim,uvredim,rastužim,kopiram,naljutim.. Ali sam to ipak uradila i stvarno mi je žao. :(

Ja ti se stvarno izvinjavam,i ako ti ipak ne želiš da se pomirimo,ja neću stvarati nikakve probleme i gledaću kao da se ništa nije desilo. ;/

Tužna,
- Ancika004 :(

5 коментара:

  1. Анониман12.9.14. 20:36

    Ana, na pocetku te vase 'svadje', nisam stvarno razumela zasto bi TI tako nesto uradila. Sada te shvatam, i mislim da si pravilno postupila, tako sto si se Nataliji izvinila. :) I to u postu najcitanijeg bloga, (o Stardoll-u) na Balkanu. Bice na ovom postu sigurno nelkoliko negativnih komentara i uvreda na tvoj racun, zbog ovoga sto se dogodilo, ali samo ignorisi takve komentare. :) Sta te je briga sta drugi imaju da kazu vezano za ovo... Nadam se da me razumes, Ana. :)

    ~ CuteGirlTara :D

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман13.9.14. 10:04

    Ana ja na početku nisam ni mislila da ćete se vi svađati.U ostalom ovo i nije neka ozbiljna svađa.Ana je dala svoje mišljenje o Natalijinoj ideji o 'Back to school' i okej.Ali za ove make-up i LEFTR sam malo tužna,ali Ana to sigorno nije namerno napravila.Znam da će mnogi reći da je Ana kriva jer kopira druge i rastužuje ih.Ali Ana nemoj da brineš,ako ti Natalija oprosti onda nema veze za ostale osobe koje te kritikuju.Ako je Natalija oprostila onda ti trebaš biti srećna.I onda je ovo HAPPY END.xD

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Boze, Ana! NISMO u svadji, ti NISI kriva za to zbog cega te ne volim, kriva sam ja jer sam ljuboorna guska.... A sad obrisi to i ne blamiraj se vise.

    ОдговориИзбриши