expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

13. 9. 2014.

FOPS # 20 - Adrianna Boots

Hellouuu!
Evo i 20. posta ove rubrike :D
Za nju nema nagrada posto sam delila za 80. post,a i pisacu za 200 000+ pregleda odmah posle :)
A sada da predjemo odmah na post posto zurim :)
Evo stajlinga (predmet je u stalingu)
(model jope777)
Ove pltforme su Adrianna Boots
Jako su trazene. Ja ih nemam ali ih i ne zelim jer bi uzasno stajale mojoj lutci
Kao i one platforme iz LE-a,i ove prave od kose!
Nazalost ne znam kako se zove ta devojka koja to dizajnira jer sam je videla samo u prolazu dok sam slala poruke da glasaju za Mici xD
Stajling mi se svidja,jeste sve u crnom,ali nekako stoje Josipinoj lutci :)

I molila bih Nataliju da ne izmislja sutruju na vetar.


Da li vam se svidja stajling?
Da li imate ove platforme?
Komentarisite!
(15 poena)
-NataStarDoll01

6 коментара:

  1. Анониман13.9.14. 15:14

    I like it so much!Hahaha.
    Nemam te platformke!-.-
    D.K

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман13.9.14. 17:00

      Okey, tko god da si, makar ja mislim da znam tko si molim te prestani. I da. Moje ime je drukcije. DivaKata. A i ja se od prije jos uvijek potpisivam sa DivaKata. A prije kada sam se tako potpisivala, bilo je sa srcem.:*♥ Molim te prestani.:*
      Soo.. Sada MOJ pravi komentar. Outfit mi se svida, dosta. Ove hlace su mi cute. Stayling mi se svida, malo je crn, no istina, stoji joj crno.:) Nema te cipele i nebi ih. Nesvidaju mi se bas.:)
      -DIVAKATA

      Избриши
  2. Анониман13.9.14. 17:36

    Jako ih želimm *--------------------*
    Ako mi ih neko može prodati za 120 sd,neka se javi na korisničko ime Ancika004! xD ♥
    Znam da cena nije neka,ali trenutno prikupljam sd za LOFT,a imam tek 170 :(

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман14.9.14. 11:09

    Jako su lepe.*----------------------------------*
    Pogotovo jer su crne,jako volim crnu boju.*QQ*
    Nemam te platforme,ali ih jako želim.(':

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман15.9.14. 14:34

    jako su lepe i slazu se na puno toga..:)
    lana123lanadiva

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман16.9.14. 07:28

    Jako su lepe,svidjaju mi se,Ali verovatno ne stoje mojoj lutki..
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши