expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 9. 2014.

HotBuys Luxury Kit

Hellouuu svimaaa :D
Danas sam super raspolozen,nemam pojma zasto xD
Iako me je brat probudio u pola devet,a htela sam da spavam do podne...
Nego da predjemo na post!
Danas je u starplazu stigao novi HotBuys!
Evo kako izgleda:
 (slika je malo mutna jer sam morala da je uvecam da ne bi bila premala)
Marka:Rio
Cena:20 sd
Stardoll je poludeo
Meni se suknjica svidja,ali je cena previsoka :O
Suknja vredi mozda nekih 10,najvise 12sd-a....
Evo kako izgleda u RL:
"
Suknjica je ok,ali mi je lepsa na Stardollu
Stardoll je promenio sare na suknjama i mnogo su lepse sare koje je Stardoll napravio!

Da li vam se svidja HotBuys?
Koje suknja vam je lepsa?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01 ♥

4 коментара:

  1. Анониман27.9.14. 18:45

    Meni se cini lepsi u stvarnosti,ali ga ne bi nosila..20 sd je previse,stardoll je pohlepan!
    Solaratack

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман27.9.14. 19:50

    Lijepa mi je mislim da cu je kupiti :D - loveladynika123

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман27.9.14. 20:16

    Suknjica je baš lepe.Ali je lepša u stvarnosti.Najverovatnije kada skupim novac za nju kupit ću je.Boja je lepa a i već u glavi imam četiri ili možda čak i sedam prelepih kombinacija uz tu haljinu.:D ♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман5.10.14. 20:40

    Meni je onako,ne kupujem je ...
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши