expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

8. 9. 2014.

Nova Ponuda ♥

Hellouuu!
Evo jos novosti :D ♥
Stardoll je kao sto ste vec sigurno videli,jos od pre neki dan postavio ovu ponudu:
Koliko sam ja shvatila,ako uplatite tri meseca SS clanstva dobijete cetvrti mesec besplatno
I mislim da svi SS clanovi imaju 10% u MSW Shop-u 
Svakako nemam nameru da uplatim za tri meseca
A i nije ni najmanje fer da SS imaju 10% popusta

Sta vi mislite o ovoj ponudi?
Uplacujete?
Komentarisite!
(10 poena)
-NataStarDoll01

6 коментара:

  1. stvarno nije fer i trebalo bi da bude oko20/30 posto
    -bojanaboka3

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман8.9.14. 17:36

    Neću uplaćivat superstar članarstvo jer je ovo samo igra i zabavno mi je i bez superstar članarstva.:)
    Ali ipak mislim da je trebalo biti nekog 15% popusta i dva meseca bespolatno.:D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam uplatila 14 dana.


    Shinymomomom.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман9.9.14. 21:41

    Ja necu uplatiti,a ionako mi se iz te trgovine nista ne svidja..
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  5. to je laz jedna je uplatila i nije joj stiglo jos mjesec dana
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши