expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 9. 2014.

Hot Buys Lace Dream Blouse ♥

Hellou. (:

Jako sam zauzeta , ali da mi se ne bi puno
nagomilalo , napisacu sada sve zaostale postove. :) ♥
Prvo imam da napisem dva posta - novosti , zatim
jos jedan post - izvlacenje za 200,000+ pregleda i imam
da napisem proteklu nedelju i da stavim novu anketu. :/ 
Uhhhh , dosta posla... :D ♥

Juce nam je u starplazu stigao jedan novi Hot Buys predmet. ♥
Tacnije ova bluza/majica dugih rukava:
Mozete je pronaci u trgovini Pretty n' Love , po ceni od 18 stardolara. ♥
Bluza mi se bas dopada , ali me nervira ovaj "talasasti" deo na kraju 
blue i rukava. :/ ♥ 
Cena je previsoka , preterali su. Ali ipak sam je kupila. :D ♥

To bi bilo to. :)

-Da li vam se svidja bluza? :)
-Kupujete? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥


4 коментара:

  1. Анониман15.9.14. 19:04

    Ja te razumem Mici,jedva uđem 10-15 minuta na internet od učenja.:D ♥
    Ali nema veze,ja tih 10 minuta provedem na ovom blogu.:')
    Ali da mi pređemo na temu.:D
    Pa bluza je lepa,baš i ne volim crvenu boju ali ok je.:) ♥
    Ovi talasi na na kraju rukava,baš kao i tebe.♥ xD
    Slažem se da je cena previsoka,ti si je kupila ali ja je ne mogu kupiti.♥ :'D
    I da još nešto,puno ti hvala na onom poklonu koji si mi poslala.♥♥♥ :)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15.9.14. 19:52

    Bluzica je okey, ali ne mislim ju kupovati. 1. NIkako ne stoji mojoj lutci, 2. SKUPO. :)
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15.9.14. 21:25

    meni je majca lepa:)...ali je preskupo:/
    lana123lanadiva

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман16.9.14. 07:16

    Bluza je lepa,ali je 18 sd malo previsoka cena..Necu je kupiti :(
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши