expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 9. 2014.

Intervju sa mirhacool ♥

Hellou. (:
( Po drugi put danas xD )

Pošto je mirhacool osvojila intervju na blogu,došlo je i vreme da ga objavim. :D ♥

P - Pitanje,O - Odgovor. :$

P - Kako se zoveš? O - Zovem se Mirha. :''D
P - Koliko imaš godina? O - Imam 15 godina. (:
P - Kako si saznala za Stardoll? O - Tražila sam neke igre odjevanja i našla Stardoll. ;D
P - Šta misliš o vezama na Stardoll-u? O - Mislim da su veze na Sardoll-u malo čudne. Bez uvrede svima koji vole veze na Stardoll-u. c';
P - Šta misliš o uplaćivanju SS članstva? O - Ja nikada nisam uplatila SS članstvo. Ali,zabavno mi je i bez toga. Možda ću nekada uplatiti SS,a možda neću nikada. ^---------^
P - Da li više voliš 'Dressy' ili 'Dark' outfite? O - Volim obe vrste outfita. Na početku sam nosila samo 'Dark' outfite,ali sada nosim i 'Dressy' i 'Dark'. ♥
P - Poruka za sve igrače Stardoll-a? O - Drage dollice,uvek budite svoje. I uvek se prisetite Stardoll poslovice 'Fame,Fashion & Friends'. :D

xoxo,
- Ancika004 ♥



1 коментар:

  1. Анониман22.9.14. 22:10

    Ancika004 hvala ti puno što si me intervjuirala.Uživala sam dok sam odgovarala na pitanja na intervju-u.:D ♥


    mirhacool

    ОдговориИзбриши