expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

8. 9. 2014.

Miss Stardoll World'14

Hellouuu!
Secate se onog spojlera od juce?
E pa danas nam je stigla nova kolekcija!
U pitanju je MSW'14 kao i sto sam predpostavila :D!
Evo kako izgleda kolekcija:
Prva reakcija je...
Da li su mogli gore?
Jedni sto se meni svidelo jeste ova crvena haljina i ovac roze-crna sto svetluca...
Sve ostale su...
Toliko sam se radovala,a ono
I ima samo jedan sprat :o
i gde je ona haljina sa one slike u Starplazi? 
Mozda ce doci kasnije,a i treba barem jos 1-2 sprata...
Uzas,uzas,uzas ni malo mi se ne svidja
Razocarala sam se potpuno...
A i da li je samo meni prazna jedna lutka? :o

Da li vam se svidja kolekcija?
Sta mislite o njoj?
Komentarisite!
(15 poena)
-NataStarDoll01

4 коментара:

  1. Анониман8.9.14. 15:29

    Nista necu kupiti,jer mi se ne svidja...Onaj laznjak sto sa krenula praviti ostavljam za nesto drugo :D
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман8.9.14. 17:33

    Neću kupit ništa je mi se ne sviđa.:'/
    Kolekcija je užas.:)
    A za tu praznu lutku,pa možda su je ostavili da na nju stave neku prelepu haljinu.*QQ*

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман8.9.14. 17:56

    Kupila sam samo ovo nesto plavo sa jedne cure.:)♥ KOlekcija mi se bas ne svida. Jedna torbica mi ej slatka i stikle. I jedna crvena haljina. I meni nije ta lutka prazna, neka plava haljina je na njoj.:)
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  4. bljaaaaaaaaaak samo je jedna stvar lijepa
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши