expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10. 9. 2014.

Trougao 9. deo

Hello dolls!

Kako ste mi danas?

Evo i nastavka romana!
Ovako, prosli NIJE imao odovoljno komentara, ali zato cete to nadoknaditi u ovom, a za anstavak posle ovog trebace nam 10 komentara! :)

Takodje, ako budem cesto objavljivala roman on ce vam brzo dosaditi, tako da sledeci ce ici tek za nekih nedelju-dve.
Evo saa i tog slavnog nastavka :D

ZASTO se uvek MENI dogode ovakve stvari?!
Pa ne, stvarno ne razumem. U cemu je fora!?
U bajkama, prelepe princeze stoje u haljinama sa krunom na glavi, dok princ na belom konju stoji i ceka ih.
SADA, JA stojim sa masnom kosom na vrh glave u pundji, bubuljici na sred brade i u prvom odelu koje sam videla.
A Lukas stoji pored Lili, i gleda me sa blagim smeskom na Licu kao da sam retardirana, dok ja stojim tu izgledajuci kao pokojno cudo. Bas kao prvi put kad sam ga upoznala.
Mislim da bih mogla da prodjem kao vestica iz bajke. Mi nemamo metlu, tako da bih jahala turbo usisivac. O, BOZE!
I tako, ja stojim tu, na vratima, kao poslednji idiot, i cekam da se nesto desi.
Lili se smejulji kao idiot. Bilo mi je doslo da izujem Barbie pink starku i da je gadjam.
Stajala sam tako sigurno minut.
A onda, iznenada, bez upozorenja, iznenadila sam samu sebe.
Pojma nisam imala sta radim.
Jednostavno sam potrcala i bacila se Lukasu u zagrljaj.
Lukas me je uhvatio i podigao. Onda me je spustio i  i spustio svoju bradu na moje teme, sto nije bilo tesko jer je bio puno visi od mene, a ja sam nabila nos u njegov vrat i udisala divan miris sapuna koji mi je nedostajao.
Lili se i dalje smejuljila.
Lukas i ja smo se razdvojili i poceli u isto vreme.
„Lukase, ja“...
„Saro, ja“....
Nasmejao se.
„Ti prva“.
Udahnula sam duboko.
„Ja se NE LOZIM na BJ-a. Nikad nisam cak ni pricala sa njim. U stvari mi se svidjas TI, a Hejzel je smislila onu tupavu igru da bi“...
Lukas je podigao ruku i ja sam zacutala.
„Znam, Es, i mnogo mi je zao. Stvarno nisam imao pojma o tome i reagovao sam kao potpuni majmun. Tako mi je zao. Lili mi je rekla kroz sta prolazis i odmah sam se setio moje glupe sestre i da ti je smestila. Molim te, izvini.“
*
Zasto me ova devojka ne ostavi na miru?
Upravo mi je dobacila ceduljicu na kojoj je pisalo:
Ovo si uradila jednom, klinko, i nikad vise. Videces sta cu ti napraviti od zivota zbog toga sto si se usudila da se priblizis mom bratu.

Prevrnula sam ocima i nazvrljala:

Eh, sta ljubomora napravi od coveka! Vidi ovak, Hejzel, Lukas nije beba da mu treba tvoja pomoc. Iskuliraj. Razmazala ti se maskara.

Hejzel je iznervirano ocistila visak maskare, nanela novi sloj i besno siktala jer nije znala razliku izmedju mulike i molike, sto ju je gospodjica O’Herlihi pitala.
Kasnije sam zajedno sa Lili isla na rucak.
„Dakle, ti i Lukas ste ponovo zajedno?“
„LILI! NE, NISMO zajedno. JOS UVEK. Samo smo se pomirili, to je sve.“
„Mhm, samo ste se pomirili. To je sve“.
Cika me. Ignorisacu je.
„Hejzel mi je malopre zapretila“.
Lili je zinula.
A onda je napravila grimasu.
Dobro je da u blizini nije bilo jastuka jer bi me udarila.
„Sta hoce ona vise?“
Stigli smo do mog ormarica. Otkljucala sam ga i otvorila vrata. U istom trenutlku, na pod je spao papir.

Hej, Es!

Sta ima?
Pitao sam se da li bi sa nom na sladoled?
U poslasticarnicu
Jarbol?
U pola devet veceras?
Vidimo se tamo.

Lukas

Blenula sam u poruku.
„Sta?“
Lili se nagla preko og raena i procitala je.
Pogledala sam u nju.
„Sta bi ovo trbalo da znaci?! Zasto bi mi Lukas ubacio glupavi papir u ormaric? Zasto me nije pitao jutros. I – na SLADOLED? Lukas nije tip za sladoled. I zasto da se vidimo tamo? On me uvek POKUPI. Nesto je definitivno sumnjivo ovde“.
Lili mi je uzela poruku.
„Cekaj malo“, rekla je.
Pokazala mi je cosak poruke. „Pogledaj! Ovde je mrlja!“
„I to roze mrlja!“
„Ovde je definitivno nesto sumnjivo, rekla sam i zalupila ormaric.
*
„Kazem ti, Rejcel, NE ZELIM da izgledam opusteno. HOCU da izgledam DOBRO. Koji deo nisi...“
„A JA hocu da ti UMUKNES! Oblacim te opusteno zato sto je tako bolje. Veruj mi, jednpom u zivotu. Samo ovaj put me poslusaj i obuci farmerke i UGG-zice, okej?“
Uzdahnula sam.
Da, okej. Ali, ZASTO je toliko bitno da...“
„ZATO sto poruka mozda NIJE od Lukasa“.
Zacutala sam.
„Kako to...“
„Nije vazno, samo cuti i obuci se, okej. Ufff, imam los predosecaj u vezi sa ovim...“
Rekla je i izasla iz moje sobe i zatvorila vrata.
Isplazila sam se u zatvorena vrata.
Obukla sam farmerke kao sto je rekla, obula sam UGG-zice i siroki dzemper koji sam pustila da mi pada na jedno rame i raspustila sam kosu.
Ipak, stavila sam alo maskare, iako je rekla da se ne sminkam.
*
To je to.
Moj zivot je zavrsen.
Lukas me mrzi.
Ja mrzim sebe.
Rejcel je bila u pravu.
Ja sam najglupavija plavusa koja je ikada godala ovom zemljom.
Poruka nije bila od Lukasa, kao sto je Rejcel rekla.
Bila je od Hejzel. Rekla je da ce mi unistiti zivot. To je o uradila. Svaka joj cast. Sada cu lepo da odem i da umrem na nekom mirnom i tihom mestu gde se nicega necu secati.
Mada, verovatno vas zanima sta se desilo.
Pa, okej, valjda mogu da vam ispricam, pre nego sto odem i umrem.
Dakle...
Otisla sam u poslasticarnicu Jarbol kao sto smo se ’Lukas’ i ja dogovorili.
Lukasa jos nije bilo pa sam sela i uzela sladoled i cekala.
Cekala, i cekala.
Nikoga nije bilo. Zato sam iznervirano ustala i krenula da idem kad sam naletela na decka.
Decka koji je bio Lukasove visine.
Pogledala sam uvis sa osmehom, misleci da je to Lukas, ali onda sam ukapirala da sma se zakucala u BJ-a.
„Oh, izvini, nije bilo namerno. Samo cu da...“ , rekla sam i pokusala da prodjem, ali BJ me je scepao i prilepio svoja usta na moja.
Toliko je vukao da sam mislila da ce isisati sladoled koji sam upravo pojela.
Odgurnula sam ga i skrenula glavu taman na vreme da vidim zabezeknutog Lukasa koji stoji na ulazu u poslasticarnicu i gleda nas sa mesavinom besa i iznenadjenosti.
Pored njega je stajala Hejzel zadovoljno se smeskajuci, i imala je roze lak na noktima.
BJ e je ponovo privukao sebi i nastavo da me ljubi, pa sam ga raspalila samarom i otrcala do dovratka.
Lukasa nigde nije bilo.

Aaa napeto je.
Cak se i ja koja znam sta ce se desiti nerviram xD
Dakle, kao sto sam rekla, 10 komentara, molicu :D
-Natalija

16 коментара:

  1. Ajmeee *-* novi nastavak je preesavrseen!!!!! Jedva cekam sljedeci! Ovo je inace najbolji roman ikada!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. SAMO DA NAPOMENEM SVIMA KOJI KOMENTARISU. KOMENTAR MORA DA BUDE NAJMANJE 2 REDA DUGACAK DA BIH GA PRIZNALA. ZNACI KOMENTARI KAO 'nastavaaaaaaak' , 'cool' , 'super' , 'dalje' CE BITI IGNORISANI.

      Избриши
  2. Cim sam procitala da je ispao neki papiric iz ormara,odmah sam znala da je to Hejzel napisala. Previse je ocigledno,a ona uvek nasedne... xD

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман10.9.14. 17:01

    Ovaj deo mi se mnogo svideo i zelim sto pre nastavak..mnogo sam napeta xD Obozavam ovaj roman!! Hejzel mrzim,jer je jako zla,a Es je bas dobra,ali nista ne shvata... NASTAVAK!
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман10.9.14. 18:34

    Jao,jako je uzbudljivo.Ja se izjedam od zantiželje šta će se dalje desiti.Evo mišljena likova iz ove priče;

    Sara; Predobra i naivna ( uvek nasedne na zamke od Hejzel). :) ♥
    Lukas ; Dobar i pomalo zao (uvek pobegne od Sare,a ne dozvoli ni da ona objasni šta se zapravo desilo.:D
    Lili ; Pametna,dobra i fina.:') ♥
    Hejzel ; Nema puno osobina ima samo jednu a to je ZLA! :'D
    Evo moje mišljenje likovima ovog romana.*------*
    Ja jedva čekam natsavak molim te Natalija napiši nastavak za 5-6 dana.♥♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  5. Glupava Hejzel.Iznervirala sam se jako.Iako je ovo izmišljeno :D. Jedva čekam nastavak,i nadam se da će sljedeći biti još bolji :D

    ОдговориИзбриши
  6. Super je!!Ovaj nastavak je pre savršen jedva čekam novi nastavak...
    Već se izjedam od znatiželje kakav će biti novi dio..
    Super je ti najbolje pišeš romane bez sumnje...
    uhh..
    Kako me ta Hejzel iznervira..
    Iako znam da je to roman..

    -katarina8876

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман10.9.14. 20:11

    Jao, svaki put se odusevim kad procitam ovaj roman, kao da vec ne znam da je savrsen! *o* :D Jako, jako, jako mi se svidja, samo tako nastavi. Ne propustam ni JEDAN dio. :)) Jedva cekam nastavak! xD Stvarno je napeto.. :'3
    -fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман10.9.14. 20:49

    Vauuu, Nato carice, ako ti smisljas ovo stvarno si super napisala.Velike pohvale, od nekog koji je procitala preko šezdeset romana gde tvoj spada u 10 naj najboljih :) :-* :-*Nato hocemo joss jos ...
    -SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман10.9.14. 23:27

    Iskreno, mislim da si na pocetku prethodnog dela romana rekla da ce sledeci biti deset puta duzi, ali je, po mom misljenju, bio skoro potpuno isti. :/ Ali, nema veze... :D Zaista je napeto citati, nesto ovako uzbudljivo, ali ipak misim, da treba biti malo duze. Sledeci put, napisi i nesto od onoga sto ce se desiti u sledecem delu romana, pa ce biti okej. :) Nadam se da me razumes... Trebas malo vise stvari da spomenes u jednom delu, da bi bilo duze i uzbudljivije.

    ~ Tara :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije isti, ovaj je 4 puta duzi. A preuvelicala sam kad sam rekla da ce biti deset puta duzi, mislila sam da ste to vec sve shvatile. Ocigledno niste. AJMO LJUDI JOS 1 KOMENTAR ZA NASTAVAK! :D

      Избриши
    2. Анониман11.9.14. 21:37

      Nema veze Natalija. :D Nema potrebe da se ljutis. :P

      ~ Tara :D

      Избриши
  10. Анониман11.9.14. 09:06

    Roman je savršen!!Ti imaš toliki talent za pisanje.Hejzel me živcira jer je ljubomorna na Saru.Da sam na Sarinom mjestu kad je BJ poljubio,ja ga ne bih ošamarila.Ja bi ga spucala šakom,hah.Jedva čekam nastavak

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман11.9.14. 16:53

    eto ima dovoljno komentara...kad ce nastavak? Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Procitaj post jos jendom. Napisala sam za 1-2 nedelje. A NEMA dovoljno komentara jer sam rekla da komentar mora biti najmanje 2 reda dug, a ti nisi napisala sta mislis u tom komentaru, tako da nam i dalje treba jos 1 komentar. :)

      Избриши
  12. Анониман11.9.14. 17:44

    Danas sam slucajno naletela na ovaj roman. (P.S. od nedavno citam ovaj blog) Toliko mi je uzbudljiv da sam za lap-topom ovde nekih 45-min.Iako sam procitala mnogo tinejdz romana,ovo mi je jedan od najuzbudljivijih. Jedva cekam sledeci deo.

    ~Nestrpljiva Gorana :D

    ОдговориИзбриши