expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

8. 9. 2014.

10 MSW Outfyt ideas + MSW Makeup u tri koraka! - Makeup sa Nathalie #102

Hello dollies!

Kako ste mi?
Kupio mi je tata nove patike *-*
Za fizicko. :D
Inace, do sad sam ucila srpski -.-'
I i dalje nista ne znam xD

Ali, da predjemo na temu!

Danas mi je, dok sam ucila, na pamet pala ideja da uradim neke outfyte za MSW.
I, posto ja OBOZAVAM mint zelenu boju, uradila sam makeup, kojim sam odusevljena! :D
Pa, pocecemo sa outfytima, a onda dolazi makeup. :)

Outfyt #1
Ok, dakle prvi outfyt je jedan od meni omiljenih. Jako mi se dopada boja haljine i savrseno odgovara za MSW,i jaaako mi se dopada til i sjaj i korset i suknja.... Ovaj zlatan kais bas i ne ide sa srebrnom dijademom, koju sam dodala cisto iz sprdnje, moze i bez nje. :D
Dakle, u outfytu broj jedan korstila sam:
Glitter Brushed Gown - Callie's Picks - 30 sd
MSW Gift Shoes - Specila Offer - 0sc
Golden glitter belt - Wild Candy - 50 sc
Sofia The First Tiara - Princess Sofia - 0sc

Ocena: 10/10

Outfyt #2
Evo jednog elegantno-sportskog outfyta. Haljina je bela i ide savrseno uz sve, kao i crni detalji na cipelama, a boja cipela i sakoa je ista, odnosno mint zelena iliti tirkizna, pa odgovara uz MSW.
U drugo outfytu koristila sam:
Shoulder Pad Blazer - Bonjour Bizou - 6 sd
Chiffon Valentines Dress - Wild Candy - 150 sc
MSW Gift DShoes - Special Offer - 0 sc

Ocena: 7/10

Outfyt #3
(IGNORISITE NATPIS U UGLU)
Ovo je outfyt koji moze da prodje kao Back To School outfyt,  jako je lagan i moze se nositi za svaki dan. Ja obozavam ove patike i jako mi je drago sto ih imam, a ovo su jedne od jako retkih farmerki koje su za sc.
Korisceno:
Hot Buys Horses Tee - IT GIRLS - 14 sd
Glowing Blue Denim Jeans - Original Future - 79 sc
UGG Laelahologram Ehite - UGG Australia - 74 sc

Ocena: 4/10

Outfyt #4
Kad pogledam ovo setim se 'We will Rock You' pesme od grupe Queen, koju su izvele P!nk, Beyonce i Britney Spears *-*
Ovo je za 'opasnice' koje bi da budu MSW. Kais na poklon haljini je crn pa sam mislila da bi ova Subscouture jakna i cizme bile super.
Korsistila sam:
Death Metal Jacket - Subscouture - 35 sc
MSW Gift Dress - Special Offer - 0 sc
Platform Combat Boots - Subscouture - 15 sd

Ocena: 8/10

Outfyt #5
Ovo je 'Girly Girl' MSW outfyt.
Imamo tirkiznu suknju sa belim ivicama, majicu na tirkizno-bele pruge, krem jaknicu i bele baletanke. Sve se bas lepo slaze i ovo je, barem po meni, jako lep outfyt.
Koristila sam:
Open Light Gold Jacket - RIO - 140 sc
Striped T-Shirt - Pretty 'n' Love - 40 sc
Pale Seawed Skirt - VOILE - 74 sc
Lego Friends White Shoes - Lego Friends - 45 sc

Ocena: 7/10

Outfyt #6
Okej, ovo je casual outfyt savrsen za back to school.
Sve predmete odavde bih nosila u RL *QQ*
Outfyt se sastoji od:
Oh La Top - Nelly.com - 15 sd
Hot Buys Ripped Rock Denim - IT GIRLS - 18 sd
UGG Lealehologram White - UGG Australia - 74 sc

Ocena: 7/10

Outfyt #7
Ok, ovako, ja ove kozne pantalone OBOZAVAM, a ova tunika mi se jako svidja, odnosno, svidjaju mi se boje i sare i kroj, ali je nekako ogromna, pa moja lutka izgleda debelo :/
Korisceno:
13 Wishes Dress - Monster High - 0 sc
Glowing Blue Denim Jeans - Denim g Supply Ralph Lauren - Mozete ih naci na bazaru za 50-60 sd, ja sam cak nasla za 30. :)
Blue Ruffle Band Heels - Callie's Picks - 86 sc

Ocena: 6/10

Outfyt #8
Ove tregere sam sebi poslala sa lazne lutke ranije.
Ove Hot Buys patike obozavam, a u RL imam istu ovakvu tirkiznu majicu.
Upotrebila sam:
Marak All In One - Killah - 15 sd
Maia Singlet - Killah - 8 sd
Hot Buys Weidge Sneakers - Original Future - 11 sd

Ocena: 5/10

Outfyt #9
Spomicjenm vec petstoti put, ali ovu haljinu sam jednom videla u Oustin and Ally. :D
Jako mi se dopada kako va haljina ide uz ove cipele, kao i kako haljina ide uz torbicu. Outfyt mi se jako dopada ovu haljinu bih nosila i u RL. :)
Korisceno:
Chains Couture Bag - Subscouture - 20 sd
Minimalist Alexander Heels - Bonjour Bizou - 8 sd
Carnation Dress - Bonjour Bizou - 16 sd

Ocena: 8/10

Outfyt #10

Ovu haljinu sam dobila za 300 000 000 clanova, i nikad do sada je nisam bas nesto primecivala, a tek sad saam provalila kako divno stoji i kako lepo pada mojoj lutki *-*
Boja malo vuce na zelenu, bas i nije mint, ali ok.
Korisceno:
Draped Couture Perfection Dress  - Special Offer - 0 sc
Diamond Flower Necklace - Wild Candy - 29 sc
(cipele vam ne trebaju jer se stopala ne vide. Outfyt je bas jeftin, zar ne? :D)

Ocena: 8/10





I, to je to sto se tice outfyta!
Jako sam se potrudila i nadam se da vam se dopadaju! :D
A sada, MSW makeup... :D


 Dakle, evo jednog predivnog a jako jednostavnog MSW makeup look-a kojim sam ja odusevljena.
Koraci:


1. Posto ne psotoji zenka u Mint Zelenoj boji, stavicete prvo dva sloja plave, a onda jedan sloj zelene senke koja se dobija od akademije.
2. Nanesite crnu u spoljasnje uglove i belu u unutrasnje.
3. Stavite maskaru.

Tako prost makeup, ne znam zasto mi se toliko dopada xD



Kako se vama svidja?
Da liu vam se dopada makeup?

Koji outfyt vam je najbolji?
Kako vam se cini post?
Kliknite na link dole i komentarisite Trougao, ako zelite nastavak. :)
http://sveostardoll-u-milica.blogspot.com/2014/09/trougao-8-deo.html#_=_
-Komentarisite.
( 15 poena)

-Natalija :)

8 коментара:

  1. Анониман8.9.14. 17:26

    Jako mi se sviđa i make-up i outfiti.:')
    Make-up je prelep i jedinstvne.*QQ*
    Najbolji je outfit broj 1 i četiri.:)
    Post je super i jako je lep.:D
    Trougao sam davno komentarisala,prva sam ga komentarisala.xD :'D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Savrseno sveeee!!
    Mogu li i ja dobiti karticu za poene?

    sunny_hey

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман8.9.14. 19:43

    Omg outfiti su predivnii, pogotovo mi se sviđa onaj rokerski.*--*
    MakeUp da ne pričam<3

    LadyBugHaha

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман9.9.14. 13:30

    BAS COOL
    -SRECNAMARTA15

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман9.9.14. 14:39

    Outfiti su lepi,najlepsi mi je prvi i deseti..Ta dva su nekako najvise za MSW...Makeup je prelep,moram ga isprobati..Trougao sam komentarisala...
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман9.9.14. 15:46

    I ouutfiti i make-up su prekrasni, jako mi se svidaju.:)♥Make up cu sigurno isprobat. Post je jako dug, uredan i lijep, sigurno si se potrudila, jako.:)
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши