expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

6. 9. 2014.

Amy Winehouse makeup look - Makeup sa Nathalie #101

Hello dollies!

Evo, posle milion godina, jos jedan makeup!
Sad sam stigla iz Lilly-ja, snabdela sam se BB kremom i korektorom za podocnjake, i mojom omiljenom Maybeline maskarom :D

Okej, dakle, do sad sam gledala reprizu Tvoje Lice Zvuci Poznato, TLZP, i Skaj je bio Amy Winehouse :D
Ja nju i njene pesme inace obozavam.
Takodje, uskoro ce stici jedan makeup za crnkinje, ako zelite da imate tamnu kozu na stardoll-u, to ce biti ideje za sminkanje. Inspirisano Beyonce, jer sam jutros pronasla kartu sa koncerta koji je bio 15. aprila prosle godinee *Q*

Nazad na Amy Winehouse...
Dakle, videla sa,m Skaja, pa sam resila da uradim Amy makeup. :D
Evo kako izgleda Amy za one koji ne znaju....


Kao sto sam vec rekla, obozavam nju i njenu muziku, narocito pesmu Back to black.
Mozete kliknuti ovde i slusati je dok gledate kako da izgledate kao ona na stardoll-u.
Dakle, u sustini, veeeeeeliki 'repic' ili 'krilo' ajlajnera i sjaj za usne, kao i rumenilo na sredini obraza, su neki njeni zastitni znak.

U sustini, ovo je nen makeup:

Tu nema riumenila, ali kapirate na sta ciljam. :D

Pa, da krenemo! :D
Pocecemo, naravno, od ajlajnera. Vazno je samo da ne stavite u unutrasnje uglove ociju, a popunite sve ostalo.


Dodajte obe maskare.

Dodajte crnu olovku samo na gornji deo oka.
Bela senka ispod obrva...
Stavite sve 'ajlajneraste' stvari na oci koje imate u salonu. :D

Samo stavite sjaj na usne.
Evo kako izgleda final look.

Ja mislim da bas lici.
Ovaj plavi pramen sam dizajnirala specijalno za ovaj look. :D
Samo mali pirsing i veliki ajlajner....
Evo poredjenja:


Kako se vama dopada makeup?
Komentar donosi 15 poena.
P.S. Pogledajte mog buduceg muza ovde.
Zaljubljena sam u njega. Nadjite nekog lepseg i zgodnijeg i ja skacem sa terase :D
Ok, salim se. Ali stvarno je divaaan *-*
-Natalija :D

9 коментара:

  1. Анониман6.9.14. 18:38

    O.o bas lice...skoro su iste...
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Jao, predobro je. Bas licii. Pokusacu da ga napravim. :3
    -fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман6.9.14. 18:48

    Skroz liče totalno su iste.*--*
    Bravo za tebe.(:

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  4. Ajme, nevjerojatno sliče :o Moram isprobati (iako neću spremati xD). Stavrno si talentirana za makeupove! :D
    -376-

    ОдговориИзбриши
  5. Hahah i ja imam 2 muza(ne znam kojeg cu xD) Prvi je ryan guzman(xd) i neymar *---------------* A sto se tice makeupa pree

    elejotela

    ОдговориИзбриши
  6. Make-up je S-A-V-R-Š-E-N!
    Nevjerovatno sliče!:O

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман7.9.14. 10:26

    Make-up je presavrsen i stvarno jakoooo lice! ♥
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман7.9.14. 13:53

    Makeup je SAVRSEN *-------------------*

    funnycool545

    ОдговориИзбриши