expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 9. 2014.

Hot Buys Night Out Dress ♥

 Hellou. (:

Imam jos dva posta da objavim , tako da odmah
prelazim na pisanje ovog posta. :D ♥

Jutros nam je u starplazu stigao jedan novi Hot Buys predmet. :)
Evo kako izgleda:
Mozete je pronaci u trgovini Rio Chicas , po ceni od 24 stardolara. ♥
Haljina nije nista posebno. Jednostavno mojoj lutki ne stoji i haljina 
nema neki poseban dizajn. Izgleda lepo , ali ne bih za nju nikada dala 24sd. :/ ♥
Nista od kupovine ovoh Hot Buys-a. :/ ♥

Evo i kako ova haljina izgleda u stvarnosti:
Lepa je. Ali nikad je ne bih nosila. :D ♥

-Da li vam se svidja haljina? :)
-Kupujete? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥



4 коментара:

  1. Анониман20.9.14. 14:26

    Haljina nije ništa posebno.:'/
    Tako da neću je kupiti.:)
    A,za tu haljinu ne bi dala 24 stardollara.:/

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.9.14. 16:11

    Cijena je prevelika čak i za HB.Neću je kupiti jer mi nije nešto lijepa
    PrincessAntea99

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман20.9.14. 16:27

    Haljina mi nije nista posebno, nije mi lijepa.:) Ne stoji mojoj lutci i ja mislim da je 24 sd stvarno prevelika cijena za to. Nema šanse da ju kupim.:/
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман22.9.14. 20:41

    Ne svidja mi se i necu je kupiti,a jos mojoj lutki stoji uzasno..
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши