expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 9. 2014.

MSW 1st round - Last Chance ♥

Hellou. (:

Verovatno vas zbunjuje naziv posta , ali ako ste pogledali
vase poruke na Stardoll-u sigurno se videli ovu poruku:
Poslednja sansa za glasanje za 1 rundu MSW takmicenja bi
po ovoj poruci trebala da bude danas. Ali kako
bih proverila ja sam isla na stranicu MSW takmicenja i videla
sam da je 24. septembra kraj prve runde. Mozda je danas
zadnji dan za glasanje , a 24. septembra je proglasenje zato
sto im treba vremena da saberu glasove. Nisam sigurna.
Zato prionite na posao ako zelite da budete polu-finalista. ♥

PROCITAJTE:
Danas je poslednji dan za glasanje ako zelite
biti polu-finalista. :/ ♥
-Srecno svima. :)

P.S. ako mozete glasajte za mene , uzvracam. ♥


-Sta vi mislite , kada je kraj prve runde? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 10 poena)

-MiciRainbow2 ♥


8 коментара:

  1. Анониман20.9.14. 14:21

    Ja sigorno neću proći u drugi deo, ali nema veze.♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.9.14. 15:57

    Pošto ja ne učestujem, navijam za Linu:)

    LadyBugHaha

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман20.9.14. 16:24

    Pa ja pokusavam uci u drugi krug, uspijem uspijem, ne ne. Kako god bicu sretna, ja sam barem pokusala.:) Za tebe Mici sam glasala ako en 100 puta. Bilo bi mi jako drago da ti udes u polufinale.:)♥ I da, svi koji citate(ako citate) molim vas glasajte za mene.:)♥♥♥♥♥ Kraj prve runde je mislim da 24.9 a glasove prikupljaju kompjuterski. Mozda.:)♥♥♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман21.9.14. 07:45

    Glasala!Molim vas,glasajte za mene,moj san je postati MSW Bosne i Hercegovine!
    katyperylove18

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман22.9.14. 20:40

    Ja sigurno ne prolazim,ali bi volela da ti Mici prodjes!
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши