expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 9. 2014.

Nova kolekcija trgovine Original Future - Play Ball ♥

Hellou. (:

Ne znam sta je ovo , ali u mojoj kuci je
duplo hladnije nego napolju. :D Kucam ovo
u majici kratkih rukava i smrzavam se. Mrzi
me da odem gore na sprat u moju sobu da bih uzela
duksericu. Koliko sam ja lenja... Smrzavam se jer
sam lenja... O boze , boze. xD ♥
Valjda nisam jedina. xD

Jutros nam jeu starplazu stigla nova kolekcija trgovine
Original Future. :) Kolekcija se zove "Play Ball" - "Igraj se loptom" i
evo kako izgleda:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Kolekcija nije losa. Ja inace i ne volim toliko ovu trgovinu , 
ali ova kolekcija je jedna od boljih. ♥ Neki predmeti mi se zaista ,
zaista svidjaju i najverovatnije cu ih kupiti. Cene su za neke predmete
previsoke , ali dobro. Takodje moram da pohvalim ovu haljinu/dugacak
kaput belo-sive boje sa devojkom. Mnogo mi se dopada i inspirisana je
Pradinim dizajnom. :) ♥

Predmeti za sc:
Mogu reci da mi se ove patike uopste ne svidjaju ,
ali helanke su odlicne. Jednostavne su ali odlicno
stoje lutki. Helanke i trebaju da budu jednostavne , zar ne?! xD ♥

Grafika za ovu kolekciju:
Zaista su se potrudili oko ove grafike. Izgleda fenomenalno. ♥

*Ako ste primetili , nisam ubacila sliku sa kolekcije u izlogu u starplazi...
Nisam je ubacila jer smatram da je to nepotrebno. :D Sta vi mislite? ♥


-Da li vam se svidja nova kolekcija? :)
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥







2 коментара:

  1. Pa .....sve u svemu nema nekog izbora -_-
    Ali hlačice su prelepe jednostavno obične što mi se sviđa,a patike nije nešto baš po mom ukusu već za neku sportsku varijantu ... ♥♥♥♥ :)



    MisLealove ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман17.9.14. 19:16

    Kolekcija je super.*QQ*
    Najviše mi se sviđa ova zelena jakna što na njoj piše SD. *---------------*
    A i helanke su prelepe,a još su za sd.:D ♥
    Ja mislim da je stardoll ovaj put jako pošten,jer su ove helanke prelepe.:)
    A helanke su samo 160 sc.:D ♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши