expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 9. 2014.

Hot Buys Romantic Camo Jacket ♥

Hellou. (:

Ovako , za pola sata ili tek oko 18:00 cu objaviti jedan post sa
obavestenjima da vam ne bih sada dosadjivala. :D ♥
A sada , da predjemo na post. :)

Jutros nam je u starplazu stigao jedan novi Hot Buys predmet. ♥
Tacnije , ova jakna:
Mozete je pronaci u trgovini It Girls , po ceni od 21 stardolar. ♥
Jaknica je jako slatka i ja obozavam vojnicki print , ali jednostavno
ne stoji mojoj lutki , i cena je previsoka tako da definitivno necu kupiti.
Jel se meni to samo cini ili su cene za Hot Buys predmete sve vece i vece?!

Evo i kako ova jakna izgleda u stvarnosti:
Jako su slicne. Koliko ja vidim postoje samo
dve razlike... Jakna na Stardoll-u je kraca nego
ova u stvarnosti i jakna na Stardoll-u ima srca
umesto kruzica u realnosti. :D ♥
Nosila bih ovu jaknu u stvarnosti da ima srca umesto 
ovih krugova. xD

-Da li vam se svidja jakna? :)
-Kupujete? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥



3 коментара:

  1. Анониман22.9.14. 15:14

    Ovo će biti malo duži komentar.Zato bolje da krenem sa komentiranjem.Trgovina It Girls je jako lepa trgovina i u njoj su skoro sve stvari prelepe.Jakna je baš lepa.Uz malo modnih dodataka bi mogla biti najlepša jakna na svetu.A evo kakve bi ja dodatke dodala: Umesto ovih srca ja bi stavila kružiće,jakna bi bila malo duža,rukavi bi bili trunčicu uži i to je to.Možda se vama više sviđa ova druga jakna,a možda mislite da je moja jakna koju sam uredila grozna.Meni je i ova jakna prelepa.I verovatno ću je kupiti.*QQ*

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман22.9.14. 16:11

    Hmm.... Jakna mi je lijepa i svida mi se. Na njoj ja mislim da nebih ništa mjenjala. Takoder mislim da cjena Hot Buysima idu sve vece i vece. Sve je pocelo jako skupljeti. No možda ju kupim možda ne. Razmislit ću.:) Ali i mojoj lutci dobro stoji.:) Svida mi se jakna.

    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман22.9.14. 20:31

    Jakna je lepa i ja volim ovaj print.Ali ne kupujem jer pod jedan ne stoji mojoj lutki,a pod dva cena je previsoka ze mene..A i malo je prekratka :(
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши