expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

13. 9. 2014.

Dakle... zelite da odem ili ostanem?

Ovako sada, neki od vas me nazivaju deristem dok je drugima zao...

Milica je Natasi poslala poruku i rekla joj da ne pise moje rubrike, ali Natasa to ipak radi, tako da je sa mnom zavrsila. Ja sada zvanicno ne govorim sa njom.
Smeta mi kad bilo ko radi makeup, bilo u postovima bilo u nagradama... Znam da se makeup pise i na drugim blogovima i da ideja nije originalno moja, ali to je rubrika koju JA pisem ovde i ne zelim da je iko drugi pise, sto je moje pravo.

Sto se tice Ane, cela ta stvar oko koje ja nju ne volim nema veze sa ovim, nego sa tim sto je Milica stavila NJU u SOFP, a ne Natasu ili mene koje smo na blogu osam puta duze od nje. Eto, rekla sam. Znam da sam ljubomorni debil, ali sta vredi.

I da, ZNAM da sam preterala i ZNAM da se ponsam kao beba i ZNAM da sam detinjasta, ali morate da shvatite neke stvari, a to je da sam ja odrasla sa dva brata i sestrom, od koga je jedan brat moj brat blizanac koji je visi i jaci od mene i oze da mi otme sta god hoce, sto znaci da sam navikla da se borim za svoje i da zgrabim ono sto mi pripada.

Dakle, na Natasi je da li ce te makeup-e objaviti ili nece, ali neka zna da je, ako ih objavi, zavrsila sa mnom, i da u moj zivot za nju povratka nece biti. Ovaj put sam ozbiljna.

Na vama je da odlucite - idem ili ostajem?
Napisite u komentarima.
Setite se romana, makeup-ova, LEFTR-a i MPSN-a.

-Natalija

28 коментара:

  1. Анониман13.9.14. 17:43

    Natalija ja sam mislila da si ti super blogerica.Shvatam da se boriš za svoja prava.No,i ti si stavila razne dizajne u nagrade na SOSD kartici.Ali Nataša se nije ljutila.Ja ne želim ispasti jako loša.Ja mislim da ako si ti htela da napustiš blog i da to uradiš onda ja te neću zaustavljati.Mogu se oprostiti sa romanom,make-upm,LETRR-om i MPSN-om.Ali ja jednostavno najviše volim Natašu,Anu,Mici i Lejlu.Ne postoji niko kog više volim od njih,jako mi je žao ali ja kažem da napustiš blog.Nemoj biti ljuta na mene i nemoj misliti da sam zla i loša.Ja to nisam ja sam rekla što mislim i dala sam svoje ISKRENO MIŠLJENJE što mnogi neće uraditi.

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман13.9.14. 17:46

      Promenila sam odluku želim da ostaneš,ne mogu se oprostiti sa romanom.A i super si blogerica.mirhacool

      Избриши
  2. Анониман13.9.14. 17:44

    Natalija molim te ne idi!Ti si najbolja blogerica na ovom blogu!!

    NenaNensi8

    ОдговориИзбриши
  3. Želim da ostaneš.Ja ću otići ako ti otiđeš.Obećavam ti.:'(

    ОдговориИзбриши
  4. Ostani,jednostavno ne obraćaj pažnju na Natašu, kao da za tebe ne postoji.

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман13.9.14. 18:09

    ostani ostani OSTANI ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
    nicole321cool2
    P.S. kad će nastavak romana?

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман13.9.14. 18:19

    Ostaniiii!I ti si neko ko je nesto uradio za ovaj blog,i nije uredu da te kopira.Ima citaoca koji obazavaju tvoj roman,i make-up-ve idt..Niko ne zeli da odes!
    P.S. kad ce roman?

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман13.9.14. 18:56

    Ja ne bih da odes ali opet nata sme da stavi makee-up za nagradu kao sto si ti dizajn.Kako to da ona nema pravo a ti da.To je sve sto cu rec.
    I molim te odgovori kako to da ti smes staviti dizajn kao nagradu a ona ne sme da stavi make up.

    Nina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман19.9.14. 20:37

      Idioti ona vice za postove jer natasa pise make up natalija je najbolja a narasa glupa umisljena ako se mene pita neka se baci sa ajfelovog tornja navijam

      Избриши
  8. Анониман13.9.14. 19:06

    NATALIJA, stvarno te razumem.i znam sta znaci kad se boris za svoja prava.Kod mene kuci to nisam morala brat i ja smo vecito ravnopravni , ali zato sam u skoli kako bih postigla ono sto zelim morala da se borim borim sve do kraja.Donekle sam i uspela ali imam jos ciljeva.Prosto sam odusevljena tobom i sposobnoscu da sa tim godinama budes tako talentovana
    AKO ti znaci malo moje mislkenje, ostani i pokazi da ti ne moze niko nista.
    P.S.I ostale blogerice volim, samo mi je Natalija malo vise pri srcu.Bez uvrede :) -SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  9. Ja nemam brata ni sestru, ali točno znam kako ti je i u potpunosti te razumijem :)
    Ti, Mici i Nata ste meni najdraže bloggerice i uvijek jedva čekam čitati vaše postove :D Tvoj roman je bolji od SVIH koje sam ikada pročitala, a vjeruj mi pročitala sam ih puno. Želim da OSTANEŠ, ali na tebi je odluka želiš li to :)

    -Lina ♥

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман13.9.14. 20:23

    RETARDIRANO JE TO STO SI NAPISALA DA SE TAKMICIS SA BRATOM ODLAZI NIKO TE NE TERA DA OSTANES IONAKO SI PRIVRZENA MERIMI I SADA KADA NEMA BLOG BUNIS SE A PRE NISI STIZALA DA PISES OVDE ZBOG SLAVE KOD MERIME

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман13.9.14. 21:15

    Ostaniiiiiiiiiii
    LenaLencicaLexy

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман13.9.14. 22:00

    Ostani.Kajaces se posle nekog vremena kad odes.Znam to.Desavale su mi se slicne stvari kao sad tebi. ;)
    -IvaCoolCool

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман13.9.14. 23:14

    Natalija,molim te ostani.Ne obaziri se na ljunomorne hejtere i Natašu.Svi hejteri su ljubomormi na tebe i oni ne svaćaju da svi mi,kakvi god bili,s manama i vrlinama,imamo srce.Nadam se da ćeš ostati
    PrincessAntea99

    ОдговориИзбриши
  14. Ja ne bih da ides,ali imaj malo razumijevanja.I ti sineki dan outfite objavila,stavljala dizajne za nagrade...Mislim da je to nefer prema natasi,ali necu da se mjesam u vas odnos ;)

    ОдговориИзбриши
  15. Natalija,nemoj otici.Ti si jedna od mojih omiljenih blogerica. Neke blogerice su uzimale tvoj post,a trebale su te pitati.I JA BIH SE LOSE OCECALA ZBOG TOGA!Tvoj roman je nesto sto sam najbolje u zivotu procitala.Ali ipak odluka je tvoja):Ovaj blog ne bi bio isti bez tebe!

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман14.9.14. 13:29

    Molim te ostani molim teeee

    irena90

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман14.9.14. 13:32

    Ostani ne sulsaj one koji te omalozavaju predlazem ti da poslusas pjesmu od Naughty boy La La La ft. Sam smith i vidi prijevod mozda ce ti biti lakse ja je slusam kada se nalazim u groznoj stiuaciji i jos jednom OSTANI :*

    irena90 ( stari profil ilma0)

    ОдговориИзбриши