expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 9. 2014.

Instagram spojleri ♥

Hellou!
Milica je rekla da je ja i Natalija menjamo do petka!
Znam da trebamo da pocnemo od sutra,ali ja bih svakako ovaj spojler objavila sutra xD
Ali posto je vec stigao danas...
Nego da predjemo mi na posjler!
Na Instagramu je izasao ovakav spojler:
Prilicno sam sigurna da je to nova MSW'14 kolekcija *--*
I to dolazi SUTRA!!!
Aaaaa!
Sutra se odmah bacam na pravljenje laznjaka xD
Jedva cekam kolekciju :D

Sta vi mislite da je ovo?
Da li se radujete novoj kolekciji?
Komentarisite!
(15 poena)-NataStarDoll01

3 коментара:

  1. Анониман8.9.14. 10:25

    I ja isto mislim da će biti nešto za MSW '14.:)
    Jako jako se radujem,jedva čekam.:'D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман8.9.14. 10:31

    Omg, jedva čekam:D

    LadyBugHaha

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман9.9.14. 21:37

    Jedva cekam!
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши