expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 9. 2014.

Spotlight - nova tipka na nslovnici - samo za Royality clanove!

Hello dollies!

Kako ste mi danas?
Ja sam okej...
Hvala bogu pa je sutra petak...
Iako imamo kontrolni iz matematike i ja APSOLUTNO NISTA ne kapiram, ali zakazacu dva casa pre skoleda bih ukapirala.

Nasa tema je Spotlight, koja je tu samo za Royality clanove.
Dakle, ako ste royality, dobili ste ovakvu poruku:
(Kliknite na sliku da biste je uvecali).
I, ako ste Roy, imate tipku 'Spotlight' ovde:


Postoje opcije All, Fashion, Decor i Beauty.
:)
Ovo je All, evo kako izgledaju i ostale tri. :)


(Kliknite na sliku da biste je uvecali).
(Kliknite na sliku da biste je uvecali).
(Kliknite na sliku da biste je uvecali).

(Ni na jednoj nisam pokazivala celo, jer su dole slike poznatih lutaka so beskonacno, tako da nema svrhe, nema tu nista pametno da se vidi.)
P.S. Pogledajte devojku skroz levo na 'Decor' delu :O Original Gaga :O
Sada, ako ste royality, a zelite da se i vasa slika nadje tamo, a ne znate kako,e vo koraka kako to uraditi:)


(Kliknite na sliku da biste je uvecali).
Kliknite na 'Camera' i pojavice vam se ovo. Birate da li zelite sliku da sacuvate u Album, The Vote ili Spotlight. Vi odaberite Spotlight. :)


(Kliknite na sliku da biste je uvecali).

(MOLIM VAS IGNORISITE UGG-ZICE, NISAM UKAPIRALA DA IH NOSIM SVE DOK MI SE NIJE USLIKALO XD)
Sada, treba da odaberete da li zelite da vasa slika ide u Fashion, Beauty ili Decor.
Ovo je kako izgleda ako se odlucite za Fashion.
Ako zelite Beaouty ili Decor, to ce izgledati ovako:


(Kliknite na sliku da biste je uvecali).

 (Kliknite na sliku da biste je uvecali)

Kliknite na 'Submit' i izacice vamm potvrda da ste uspesno postavili sliku. :)
Meni je ovo okej, ali je najtupavije to sto je samo za roy clanove.

*SAMO ZA JOKADIVA12*


P.S. Evo jos jednog sneak peak-a za roman (Spasi me):


Sta mislite o Spotlight i romanu?
Komentarisite (10 poena).

-Natalija

4 коментара:

  1. Анониман25.9.14. 20:48

    Meni je ovo pre super.Ali to je samo za royaliti lutke,tako da za mene je to 'dođem,vidim,odem i ne uradim' HAHA.:D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман26.9.14. 14:13

    Super ideja,ali ja nisam royaliti,tako da nista.Inace jedva cekam roman i molim te da pozuris sa objavljivanjem!
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман26.9.14. 17:43

    kad ćeš objaviti roman?

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман27.9.14. 12:14

    Pa procitala sam iako nisam royalti ( oprostite ako sam krivo napisalaxD ). Pa super je ideja, ali glupo mi je sto za non-ss i ss to nema. Pa moze barem da glasaju netrebaju da se slikaju. Ali okey, kako je tako je.:) Usput kad ce roman?♥♥♥♥♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши