expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 9. 2014.

ZATVARAM BLOG DO DALJNJEG! :/

Hellou. :'(

Primetili ste da nisam aktivna uopste , koliko vidim necu ni biti. Jednostavno
8. razred zahteva mnogo obaveza. :/
Ja mnogo volim da pisem postove , to me ispunjava. Jedino pisanje postova
me ispunjava u poslednje vreme. Ali imam sve manje i  manje vremena za to. :/
Ovaj blog ima cak 200,000+ pregleda i 83+ clanova , i ja sam presrecna zbog toga 
ali ovo je izgleda kraj.
Ja vise nemam vremena da vodim ovaj blog i vise nemam vremena za pisanje postova.
BLOG CE BITI ZATVOREN DO DALJNJEG!
Ali zato mozete citati sve postove koji su napisani. ♥
Najverovatnije ce blog opet poceti da radi za zimski raspust , a onda ce opet biti
zatvoren , pa cu ga opet otvoriti za letnji raspust itd... Nadam se da razumete.
Dakle blog ce biti otvoren samo za raspust... :/
Izvinjavam se sto sam vas sve izdala , izvinjavam se i svim mojim bloggericama , ali
tako je kako je. :/ 
Uglavnom nista ne brinite , slavicemo prvi rodjendan ovog bloga 10.12.2014. i molim
vas da budete taj dan na ovom blogu , apsolutno svi! ♥

MOLIM BLOGGERICE DA VISE NE PISU POSTOVE.
I molim sve bloggerice da ne napustaju ovaj blog. Jer ce
opet biti otvoren za zimski raspust. ♥

Meni je jako tesko i verujte mi da upravo placem dok ovo kucam ,
jer sam mnogo zavolela sve ovo... Zavolela sam da pisem sastave iz
srpskog zato sto sam ovde pocela da pisem postove i popravila
sam svoj pravopis. Sada se mnogo lepse izrazavam , pozitivnija sam itd...
Vi ste me mnogo usrecili i da nije vas moj zivot ne bi bio zanimljiv i lep
kao sada... 

Nemojte zauvek napustiti ovaj blog... To bi me zaista slomilo... :'(

Takodje necu ulaziti na Stardoll do daljnjeg. Najverovatnije cu ulaziti samo jednom
nedeljno , subotom. :/

Ako zelite da me kontaktirate , moj e-mail je:
micirainbow2@gmail.com

Volim vas puno i vidimo se uskoro! ♥♥♥

-Komentarisite. :]

-Zauvek ,
Vasa Milica. ♥ :'(

25 коментара:

  1. Анониман28.9.14. 19:42

    Mici,totalno te razumem. Ali,jako mi je žao što će blog biti otvoren samo na raspustima.. :/
    Nikada ne bih sama napustila ovaj blog,i ako znam da će taj dan jednom morati da dođe.. :(
    Sada jedva čekam decembar,da proslavimo rođendan,i jedva čekam da opet napišem post.. Verovatno će mi biti čudno da ne razmišljam o blogu svaki dan,da ne tražim novu garderobu za postove.. Jedva čekam taj 10.12 da podelim poklone.. LY2 ♥
    - Ancika004 ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28.9.14. 19:49

    nemoj to uraditi!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман28.9.14. 19:55

    MICI REKLA SI KADA SE ZATVORIO ONAJ MERIMIN BLOG,REKLA SI DA TI TO NAMA NIKADA NE BI UCINILA!!!!!!!!!!!!AKO ODES IZGUBIT CEMO POVERENJE U TEBE!NEMOJ DA IDES MICI NEEE NEEE NE!

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман28.9.14. 19:57

    mici nemoj da ides vrati see!

    ОдговориИзбриши
  5. Mici ja te u potpunosti razumem. Ja verovatno necu ulaziti na sd vise zbog skole. Meni je skola iskreno bitnija od Stardolla a i sd je u poslednje vreem postao jako bezobrazan i bahat. S tim, zao mi je mnogo zatos to se ovaj blog zatvara. Najvise sam volela Croatian Stardoll Blog, Merima Starodll Blog i ovaj blog. Svi su se zatvorili i jako mi je zao. Ja sam ovde upoznala dosta prijateljica i jedva cekam zimski raspust i 10. 12. !!! Volim te Mici!
    -Shaman_Girl1

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман28.9.14. 20:22

    Mici ja te u potpunosti razumem.Ali zar to nije malo loše prema nama koji volimo ovaj blog više od svega.Ja odmah kada dođem iz škole idem na kompjuter ili na wi-fi na telefonu da komentarišem Ali na stardoll ređe ulazim jer nemam baš toliko vremena.Molim te Mici,ako ti ne možeš biti aktivna nemoj.Ti ćeš to nadoknaditi ali ostale blogerice pišu barem po jedan post u danu.Kada je Merima zatvorila blog ti si obećala da ti to nikada nećeš uraditi.Pa ispuni to obećanje molim te.A još si obećala i natecanje za blogericu početkom oktobra.Ja sam se prva javila za Mininu nagradu ono poklon sa wishlist za 25 sd i molim te da mii Mina uruči nagradu.MOLIM TE MICI NASTAVITE PISATI POSTOVE! :D ♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман28.9.14. 20:35

    Znam,skola je i svi imamo manje slobodnog vremena..Razumem te,tesko je uklopiti RL i blog.Danas sam mislila da ce mi biti najsrecniji dan,ali nije.Kada sam procitala post krenula mi je suza niz lice i setila sam se svih lepih trenutaka provedenih na ovom blogu.Svaki dan sam ulazila po bar 100 puta na blog.Kad mi je dosadno citala sam stare postove.Imala sam jedan san,koji sad ne mogu ostvariti.A to je da postanem bloggerica na mom omiljenom blogu.A moj omiljeni blog je uvek bio SOSD.I ostace,jer sada I nema dobrih blogova.Sve koje sam citala,nema ih vise.Sve koje sam volela,zatvoreni su.U poslednje vreme su zatvoreni mnogi dobri blogovi.Zasto je I SOSD krenuo tim putem?Znam,znam ne zatvara se za stalno,bice otvoren na raspustu,ali do tada…Iako mi mozda ne verujete,ja placem.Mici,uvek si bila dobra prema nama I mislim da si super osoba.Nikad te necu zaboraviti,ali nedostajaces mi.Jedva cekam rodjendan bloga ..Zasto ne das da Nata I Natalija vode ovaj blog??Svi bi bili srecni,a ti bi pisala postove kad stignes…Znam da neces prihvatiti taj predlog,ali bar da pokusam..Sta je sa tolikim pregledima?Sta je sa komentarima?Sta je sa tolikim citaocima?Zar ces sve to zaboraviti I zatvoriti blog?Ja jos nisam dosla sebi.Ovaj komentar sam pisala sa ljubavlju I tugom u ocima I zato te molim da ga procitas…Neee!Ne radi to Mici..Molim te :( Nikad necu zaboraviti sve lepe postove,nagrade koje ste nam delili,sve bloggerice ni tebe Mici.Ja cu ipak ovaj blog posecivati svaki dan,iscekivajuci post u kojem ces napisati da si se predomislila…Molim te ne radi mi to :( Ocekujem da se predomislis....
    Tuzna,KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман29.9.14. 16:28

      I ja se isto tako osećam i isto tako mislim.I moj san je bio da budem blogerica na baš ovom blogu.Ali,sada su snovi srušeni.Ja očekujem i nadam se da se Mici predomisli.Nakon ovoliko velikog broja fanova i pregleda malo je čudno odustati.Pomisli na roman,nove hotbuyse,FTS i ostale lepe stvari na ovom blogu.Mici molim te predomisli se ako ti imalo značimo mi komentatori i verni čitaoci.♥

      mirhacool

      Избриши
  8. omg :0
    noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
    svi najbolji blogovi se zatvaraju .-.
    nmg vjerovatii :(((

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман28.9.14. 21:41

    Micii neeee! zasto svi blogovi koje citam moraju da se zatvoreee?! moj omiljeni blog bio je SOSD,i posecivala sam ga 10 puta na dannn,zeljno iscekujuci novi post ili nastavak romana :( znam da je tesko uskladiti RL i blog,ali niko ne trazi od tebe da objavljujes sve novosti na sd-u ili pises po nekoliko postova na dan,dovoljan je samo jedan.... slazem se sa Sarom,mozda Nata i Natalija mogu da vode blog,...... kada su se Merima stardollu blog i jos mnogo drugih blogova zatvorili,mislila sam da ce i SOSD,ali ti si rekla da se ovaj blog nikada nece zatvoriti,...iako znam da ga zatvaras samo na nekoliko meseci,meni ce ti meseci trajati kao citava godina... ne mogu da verujemmm,nemoj Mici,molim teee!:( valjda ces se predomisliti...
    -anastevic05 :((

    ОдговориИзбриши
  10. Samo dvije rijeci opisuju moje trenutne osjecaje. Tuzna i slomljena. Jedva cekam taj 10.12 ❤

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман28.9.14. 22:21

    Pa daa , slazem se Mici da je osmi tezak razred ali po meni je uvek tezi bio sedmi.U sedmom pocinjes sa hemijom i tako too a u osmom se samo nadovezujes na ono sto si vec naucio.Veruj mi ja sam prosla oba razreda i znam kako je.Nikome nije lako, pogotovo ne paralisati izmedju rl i sd zato se i vecina blogova zatvaraju.Ako cemo realno ja bih na tvom mestu isto uradila. MADA, i meni se srcr cepa jer sam vas zavolela ; tebe, blogerice, sve ...ovde sam saznala mnogo toga o modi.Pa dobro barem sam imala priliku da uzivam u svetu mode i druzenja.Odlagala sam i ja ali ne samp zbog blogova vec i zbog stardoll-ovog ponasanja napustam stardoll , ovaj blog, sve prijatelje koje sam stekla.Dosao je i taj trenutak, nadam se da nikoga nisam uvredila svojim ponasanjem do sada.Tako da zbogom svima zelim i stardoll-u i vama svima koje sam dozivela kao prave prijatelje.Ostace mi u srcu mnoge uspomenee...Zbogom zauvek!!!!
    :"( :'( :( :( -SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман29.9.14. 12:01

    Razumem te,Mici. Zao mi je zbog ovoga ali jedva cekam 10.12. da slavim rodjendan zajedno sa blogom (inace,ja sam rodjena 7.12. xD). Necu zaboraviti blog,ni u ludilu. Znamo svi da je 8. razred tezak i da je ovo moralo jednom da se desi. Pa,vidimo se 10.12.
    Volim vas, MinaBabyBaby ♥

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман29.9.14. 13:34

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee molim te:((((((((((((((((((((((((((((

    ОдговориИзбриши
  14. Mici mnogo mi je zao sto je blog zatvoren do raspusta :'(
    Razumem te zasto zatvaras,ali ipak... :'/
    Jedva cekam raspust i 10.12 :D ♥
    Volim vas sve,TijanaTiki117 ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман29.9.14. 19:13

    Da, ja razumijem da je 8 razred tezak i sve, ja razumije skroz sve to, ali ovo.... Upravo sada sam slomljena i skroz tuzna. Jel' se meni moze desit ista gore? Nedavno mi je najbolja pijateljica imala nesrecu, pa sam se ja raspala ko kruška, a sada i ovo? Ja ne mogu vjerovati. Svi najbolji bogovi se moraju zatvarati, zašto? Zašto i SOSD mora krenuti tim putem? Inače ti is obećala da ti nećeš takvo nešto nama nikada napraviti, a upravo jesi. Zašto Mici? SOSD mi je bio najdraži blog i uvijek sam na dan ulazila barem 50 puta i iščekivala nove postove, da komentiram, da saznam nešto novo. I sve je bilo prekrasno do sada. Uvijek si bilo dobra, poštena prema nama kao i sve ostale blogerice. Uvijek ste nam pomagale kada smo imale neki problem na sd-u ili u RL. Znam da se RL ne može uspoređivati sa sd. Škola je svima na 1. mjestu. Ali zar ne možeš blog prepustiti Nataši i Nataliji,a ti češ pisati blogove kada stigneš. Naravno da znam da ti to nečeš prihvatiti, ali sam ipa pokušala, pokušala sam. Ja te nikada neću zaboraviti, obećajem. Ni jednu blogericu sa ovoga bloga neću nikada zaboraviti. Ovdje sams tekla mnogo jako dobrih prijatelja. S velikim oduševljenjem jedva čekam rođendan bloga. A tu je između i moj rođendan. A sta s tolikim pregledima i clanovima, sve je to uzalud? zašto to radiš Mici? Komentiranjem i čitanjem ja sam učila i popravljala svoj rukopis. Ja još ne mogu doći k sebi i shvatiti da je ovo istina. Ne mogu. Ovaj komentar ja pisem iskreno s srcem i tugom. Ovo je iskreni kometar koji dolazi iz mojeg srca i tugom u ocima. Moloim te en radi to Mici, molim te.:( Upropastila si mi cijeli dan. Nikada necu zaboraviti sve te divne postove, nagrade koje ste nam darovale. Nikada necu zaboraviti ni jednu blogericu, a ni tebe Mici, tebe nikako. Ti si osnovala blog i bez tebe nenbi imalo nicega A svi ostali smo ga samo dopunjavali i pomagali vama. Svakog dana cu posjecivati ovaj blog i cekati post u kojem pise da si se prodimislila. Molim te iz sveg srca da ne radis to, molim te. Ja iskreno ocekujem da se voje misljenje predomisli i da pročitaš ovaj dugačak s i sigurno ne vrijedan komentar jer s njim neću predomisliti tvoje mišljenje.
    Slomljena i tužna, DivaKata.:'(♥

    ОдговориИзбриши
  16. Mici, ja sam te jako voljela kao najbolju prijateljicu na svijetu! Ali, znam da svatko ima svoje obaveze. Ustvari, jedva cekam kad bude rodendan ovom blogu da svi budemo skupa! Opet sam slomljena i tuzna kao i svi ostali. Posjecivala sam ovaj blog svaki dan! Voljela sam postove od tebe,Natase,Natalije... Ma od sviju! Meni je taj blog bio na prvom mjestu! To je prvi blog koji sam vidjela! Svaki put kada napravis takmicenje za bloggericu, ja se svaki put prijavim s nekom idejom! Zato sto obozavam ovaj blog, kad bi postala bloggerica na ovom blogu to bi za mene bio raj, haha. Svaki put kada udes u chat, svaki put ti se javim! Svaki dan tebi stisnem 5 zvjezdica,MSW krunu! Svaki put ti napisem svasta u gmail-u, haha.
    Preko tebe sam saznala svasta nesto! Volim kad mi dadnes nekakav savjet ili slicno, uvijek mi pomogne! Htjela mi da budemo BFF! Kada se zatvori blog CSB, bilo je malo suza, pa Teen Kreativni, bilo je opet malo suza, pa MSB, opet je bilo malo suza, pa sada SOSD, eh, onda sam pocela cmizdrit. Nisam sigurna hoce li se zatvoriti blog Stardoll Fun, ali polako pocinje. Uvijek ti u Knjizi gostiju na SD napisem komentar koji te je uvijek najljepsi!
    Nikad se nismo posvadale, ljutile jedna na drugu i slicno. Zaista, si jako draga osobe koji svi obozavaju. Sada imas najljepse komentare! U svemu se jos slazem sa DivaKata. Ovaj blog je bio najbolji na svijetu! Procitaj molim te i ovaj dugi komentar koji sam napisala s puno tuge i od srca. Ja bloggerica, TEBE, nikada u svom zivotu nescu zaboraviti! Ako vas zaboravim, naljutite se onda na mene, ali ja vam kazem da vas NIKADA necu zaboraviti! NIKADA,NIKADA! Jako vas volim od sveg srca svoga! Molim vas, procitajte ovaj dugi komentar.
    Slomljena,tuzna, takodje, sofia0208

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман30.9.14. 17:46

    uradila si istu stvar kao i merima.. :( prvo nisi pisaala neko vrijeme pa si onda rekla da zatvaras blog i da neces dolaziti na sd :/

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман30.9.14. 17:48

    Šteta :/ Svi su se blogovi zatvorilo :´(

    ОдговориИзбриши
  19. Mici,razumem te ,ali sam potpuno tuzna i slomljena.

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман30.9.14. 20:50

    Zao mi je... nemam sta da pratim i citam :/
    Ali razumijem te ...8 razred je stvarno tezak .
    Jedva cekam rox :)
    - lala02true

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман1.10.14. 15:36

    Smrs..Smrc.. I get you. :D Stvarno te razumijem, ali mi je taako zao. Ovo je jedan od mojih omiljenih bloggova. Molim te, barem razmisli jos malo. :) ♥ Jedva cekam B-day! ♥ ♥ ♥
    ~fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши
  22. Анониман2.10.14. 17:33

    Mici,dobro si ucinila,nemoj da slusas ostale komentare(u ovom slucaju nemoj da ih citas) zato sto svi oni koriste tvoj blog da bi ubili dosadu! Vidimo se u decembru! Sa pravom glasa -Karmen1000-

    ОдговориИзбриши