expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 9. 2014.

#5. Poznati

- Guten Tag ♥
- Dosao je i red na moj post xD
- Zbog skole sam skroz ne aktivna,izvinite :/
- Zato ne oe ocekujte cesto moj post :(
______________________________________________________________________________

marijamaca33
Level: 45
Status: Royalty
O njoj: Dobro uredjuje,po gb joj vidim ja je jako vole,da je fina i da je ocigledno dobar prijatelj :)

_______________________________________________________________

Albertt3

Level: 78
Status: Royalty
O njemu: Ako se secate on je pravio one kapice meow itd. Sad ih ne pravi vise i tesko ih je naci. Inace ima dosta boy rare-ih  stvari. Stalno se pretrpava odecom,ali nmvz,dobro mu stoji xD


______________________________________________________________

Miss_Stardolll1

Level: 26
Status: SuperStar
O njoj: Ona je nova dizajnerka kosa ^-^. Po meni nisu nesto,ali se ipak drugima svidjaju,zato je osvojila titulu za najboljeg hairdesing-a. Grozno se oblaci,ne kombinuje uopste... Jedino joj je apartman lep :)


_______________________________________________________________

...Cho_Cho...

Level: 107
Status: Royalty
O njoj: Hairdesing ♥. Odusevila me je kako pravi lepe kose *--*.  Ako odete do nje videcete da ta haljina koja nosi nije rare,pa je zato nikada niste videla,nego je to ona napravila od svega i svaceka. Apartman joj je kraljevski lep. Ne znam kako da je opisem,ostavila me je bez teksta. ♥♥♥
_________________________________________________________________

- Sad sam za promenu ovako pisala,da li vam se svidelo?
- Ako jeste od sad cu ovako pisati :D ♥
- Komentarisanjem dobijate 15 bodova za vasu sosd karticu :)

- TijanaTiki117 ♥

7 коментара:

  1. Анониман25.9.14. 13:23

    Pa,ne slažem se da je Dzeni4 baš dobar prijatelj,jer me je hakovala.. A inače je post ok.
    - Ancika004 :/

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25.9.14. 14:58

    Ovako kako si za promijenu pisala mi se vise svida nego inace.:) Inace za ...cho_cho... lutku ja znam jos od mnogo prije, i napravila je cak 3 takve haljine a meni je iskreno 1 najlijepsa. I za Albertt3 znam odavno i imala sam jednu njegovu kapu, ali sma ju prodala jos prije.:) Taj decko mi izgleda okey.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25.9.14. 18:44

    Ovako,ja ću da dan moje mišljene to jest moj prvi utisak za svaku curu sa posta.Marijamaca33 ouu pa tu curu znam odavno preko stardoll-a,više puta smo časkale.Po meni je ona prelepa,ima jako puno stila.Miss_Stardolll1 je jako lepa,čini se kao jako dobra osoba.I ona isto ima jako puno stila.Iskreno ne mogu izostaviti to da ima prelep apartman....Cho_Cho... i nju isto znam od pre preko stardoll-a,više puta mi je pisala po knjizi gostiju da glasam za nju.Ona je jako lepa.Ima previše stila.Kosa joj je lepa.I redovno glasam za nju MSW.:D ♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  4. Paa... Cho..._Cho... je preeeeeeee *-*

    Shinymomomom

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман26.9.14. 14:10

    Cho_Cho je najlepsa od ovih sto si stavila :D
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман27.9.14. 16:48

    Slažem se da je zadnja dosla.kao slag na tortu.Stvarno je preelepa, inovativna, kreativna ...itd.
    -SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши