expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10. 9. 2014.

Styling in Suite # 78

Hellouuu ponovo xD
Ovako...
Kada budem pisala sledeci post,u njemu cu pokazivati stvari koje bi trebali imati u ormaru :) ♥
To ce biti jeftine stvari (a mozda nekada i za sd)
Nego da predjemo mi na stajling!
Evo ga:
Koristila sam:
Clean Cut Shirt / Nelly.com / 19 sd
Lece Up Platforms / Nelly.com / 14 sd
Streatch  Jeans / Bonjour Bizou / 50 sc
Cream Point Clutch / Voile / 59 sc
Ukupna cena: 109 sc 33 sd

Nije mnogo skupo :D
A i umesto ove bele kosulje (Sta je vec xD) mozete tsvaiti neku majicu ili slicnu kosulju :D
Ove platforme iz Nelly.com su jednostavno savrsene *--*
Morate ih imati! :D
Da li vam se svidja stajling?
Sta mislite o njemu?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01 ♥

6 коментара:

  1. Анониман10.9.14. 18:17

    Outfit je presladak.♥
    Platforme su stvarno prelepe i sigorno ću ih kupiti.:D ♥
    Košulja je lepa ali evo nešto za one osobe koje nemaju prevše sd.Imate onu košulju u Basic koja je jako jako jako slična toj i još je bela i za sc je.:')

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман10.9.14. 18:54

    Outfit je predivan! Svida mi se, jako.♥
    Plantforme su prekrasne u svakom slucaju ih imam.:) Kada sam ih ugledala odma sam se zaljubila. *--* Morala sam ih kupiti.:)♥Nemam kosuju ali imam sve ostalo.:) Zamjenit cu ju za nes.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se jako sviđa!Jedva čekam sljedeći post!Hoće li biti uskoro :)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман10.9.14. 19:45

    Outfit je super i imam sve stvari sem kosulje...Jedva cekam sledeci post!
    kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман10.9.14. 22:20

    Nato, ja sam to pisala i to bi trebalo da bude neka novijaverzija MVSS-a. ;/ ♥

    ОдговориИзбриши