expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

8. 9. 2014.

Styling in Suite # 76

Hellouuuuuu!
Evo mene ponovo xD
Imam velikuuu inspiraciju za stajlinge :D
A i sada sve pisem jer uvece ucim i radim domaci :|
Da predjemo na stajling
Evo ga:
Koristila sam:
Sneakers/ - / 40 sc
School Bag / - / 50 sc
Streatch Jeans / Bonjours Bizou / - 50 sc (ja sam kupila za 25 sc)
Paris Tee / It Girls / 9 sd
Hot Buys Owl Pendant / HotBuys / 9 sd 
Ukupna cena: 140 sc 18 sd

Meni se ovaj stajling dosta svidja :D
Bio mi je po malo prazan samo sa majicom,farmerkama i starkama pa sam dodala i ovaj ranac i ogrlicu sa sovicom ♥
Ako nemate ovu majicu na kojoj pise 'Paris',mozete koristiti bilo koju drugu majicu :D
I umesto ovih bez starki,mozete one crne koje svi imamo ili sive ili zelene :D ♥
I mozete dodati neke narukvice (ja nisam imala ni jedne koje se slazu)
Stajling je prilicno jeftin :D
Ja jednostavno obozavam da pravim stajlinge za sc ♥
Ne trosim sd tako da mi je ormar pun stvari za sc :D

Da li vam se svidja stajling?
Ocena od 1 do 5?
-Komentarisite!
(15 poena)
-NataStarDoll01

4 коментара:

  1. Анониман8.9.14. 17:00

    dobar stajling osim nekih stvarcica koje mi se nisu dopale
    -bojanaboka3

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман8.9.14. 17:29

    Stajling je super.*-------*
    Ocena je čista petica.:)
    Stajling možda i isprobam.:D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. lijepo majica odlicno pase na hlace . Meni se svida

    Ocjena je 5

    stilmart

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман9.9.14. 21:42

    Obozavam ovu majicu *_*,lep je stajling.... 5/5
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши