expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 9. 2014.

FTS - 2. runda

Hellouuu!
Pa evo,zavrsila se i prva runda FTS-a!
Prijavili su se:
KittySarah1122
funnycool545
loveladynika123
missmilica003
Tena_Candy
nicole321cool2
Sara026
AndreadeaGirl
Mini-Maus.
Borovnicica
AnaSosic1
mia.07.05.
Ancika004
DivaKata
TrendyGirl.14
ladyvalerija14
zippygirl6
jovanavujovic
lila28love
monsterhigh2891
EmanaaKoll

Nazalost ispalo je vas 7 :/
Svakog od prijavljenih sam posetila i proverila album i prezentaciju.
Onima kojima nisam nasla sliku za takmicenje su nazalost ispali :/
Takodje i oni koji su prekrsili pravilo su ispali
Svako je uradio ovde dobija ocenu i komentar za outfit!
Pa da krenemo!
Prva na redu je 
KittySarah1122
-Outfit mi se jako svidja.
Jedino mozda da si stavila druge stikle i zato...
Ocena 9/10 ♥

funnycool545
Ispadas zbog neuradjenog zadatka!

loveladynika123
Ne svidja mi se bas...
Samo da nisi stavila ovu jaknu i ovu kragnu (sta je vec) bilo bi mnogo bolje
Sve sem toga mi se svidja :)
Ocena: 8/10

missmilica003
Sledeci put stavi predmete na lutku :D
Outfit mi se svidja,jedino sto je sve crno-belo
Mozda da si ubacila neku drugu boju
Ocena: 9/10

Tena_Candy
Prelep je outfir :D
Jedino da stikle nisu crvene xD
Ocena 9/10

nicole321cool2
Outfitmi se mnogo dopada :D
Jedino da je top ispod drugaciji,ali to ne utice na ocenu xD
10/10

Sara026
Nije uradila

AndreadeaGirl
Nije uradila

Mini-Maus.

Savrsen outfit *-*
Boje odlicno uklopljene.... 
Ocena:10/10

Borovnicica
Svidja mi se ideja da stavis ovaj duks preko one kosulje
ALi sve je crno-belo...
Da si stavila jos neku drugu boju,a i ove naocare su suvisne
Ocena:8/10

AnaSosic1
S-A-V-R-S-E-N-O
*---*
Ocena:10/10

mia.07.05
Outfit je ok.
Ovaj kais mi se niakko ne svidja :/
UGG cizme takodje nisu bas...Starke bi mnogo bolje stajale
Ocena:8/10

Ancika004
Nije uradila

DivaKata
Jako naobican outfit xD
Nekako mi je cudan hahah xD
Ocena: 10/10

TrenyGirl.14
Nije uradila

ladyvalerija15
Nije uradila

zippygirl6
Jako lep outfit :D
Svidja mi se kako si sve iskombinovala,jedino bih stikle promenila
Ocena: 9/10

jovanavujovic
Prelep outfit...Nemam sta da kazem drugo xD
Ocena: 10/10

lila28love
Ovakav outfit niko nije napravio :D
Meni se mnogo svidja!
Nije nista komplikovano.... Prelepo :D
Ocena: 10/10

monsterhigh2891
Napravila je dva outfita
I oba outfita su prelepa :D
Tako da bilo koji da osaberem ocena je ista
Ocena:10/10

EmanaaKoll
Nema sta ovde da se komentarise :D
Ocena 10/10

mirhacool
Super outfit :D
Ocena:9/10

Znam da su ocene prilicno visoke,ali ja  ne mogu da dam nekome 2-3 poena ako se potrudio xD
I evo ko je sve ispao i ostao posle prvog kruga:

KittySarah1122
funnycool545
loveladynika123
missmilica003
Tena_Candy
nicole321cool2
Sara026
AndreadeaGirl
Mini-Maus.
Borovnicica
AnaSosic1
mia.07.05.
Ancika004
DivaKata
TrendyGirl.14
ladyvalerija14
zippygirl6
jovanavujovic
lila28love
monsterhigh2891
EmanaaKoll
mirhacool

Etoo :D
Ostalo vas je 16 :D
Ispali su samo oni koji nisu uradili zadatak xD
A sada evo sledeceg zadatka:

Ovaj predmet jeste nedostupan,ali ja znam najmanje deset osobe koje imaju te platforme :D
U sledecoj rundi ispadaju tri takmicarke :D

Imate vremena do sledece subote (13.09) do 18h :)

-Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01

10 коментара:

  1. Анониман7.9.14. 21:07

    Uradila,u prezentaciji je...
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. ja znam da moj outfit nije savrsen jer cura na kojoj sam radila ima losu robu i sta ja onda mogu.. al ok..
    napravit cu i bit ce u prezentaciji

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман7.9.14. 22:04

    Nato ovo nije uredu ja sam uradila zadatak bio je u prezentaciji cijelo vrijeme evo imam i dokaz odi na prvu rundu i vidjet ces ovaj komentar
    gotovo u prezentaciji
    Sara026
    Nisam prekrsila nijedno pravilo i zato te molim da me vratis nazad u igru

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kad sam ja gledala nicega nije bilo ni u prezentaciji ni u albumu! .-.

      Избриши
  4. Анониман7.9.14. 22:06

    Pogledaj uradila sam u prezentaciji je.:')

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман7.9.14. 22:44

    Gotovo,u prezentaciji je.♥
    -lila28love

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман8.9.14. 11:31

    Nemoj lagati jos je velikim slovima napisano za sosd kraj lutke i ti kazes da nije bilo

    ОдговориИзбриши
  7. Jesam :D Btw. ostavila sam i prošli pored jer su oba slična i u oba su te platforme xD

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман8.9.14. 17:48

    Znam da je moj outfit neobican i cudan i zmotan i kakav sve ne. Ali cura nema bas nest meni lijepe robe. Ha cuj, kaj bi ja sad? No uglavnom hvala ipak na desetci, ja cu ti preko poruke javiti kada sam gotova.:)♥ Sretno ostalima.:***
    -DivaKata.

    ОдговориИзбриши
  9. Gotova.U albumu. ;)

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши