expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

9. 9. 2014.

Trougao 9. deo

Hello dollies!

Danas smo imali dva nenajavljena inicijalna testa!!!! :OOO
Jedan je bio najavljen a dva nisu, znaci danas smo imali 3 testa!!!

Da vas ne smaram, evo vam nastavak romana.

(SAMO DA POEMENEM DA CE OVAJ BITI DOSTA KRATAK, ALI CE SLEDECI BITI DUPLO DUGACAK, KAO BONUS. AKO BUDETE KOMENTARISALI OVAJ, CITACETE I SLEDECI. :)

„Zasto, Lili, ZASTO!? Zasto je ta naduvana kozurina usla u moj zivot i uradila mi ovo!?!“, vikala sam grleci jastuk i placuci. Lili je sedela pored mene i pokusavala da me utesi, bezuspesno.
„Hajde, Es, smiri se. Razgovaraces sa Lukasom i objasnices mu, i on ce ukapirati i sve ce biti kao pre. Mislim, on zivi sa Hejzel vec cetrnaest godina, znace da je ona kriva!“
„Ali Lili, ako zivi sa Hejzel, kako nije odmah ukapirao da se ja NE LOZIM na glupavog BJ-a i da je Hejzel sve to samo REZIRALA?“
Lili je uzdahnula.
„Pa, jer je to izrezirala tako dobro. Vidis, Hejzel je znala da cete izaci, i zato sve izgleda tako realisticno. Mislim, izadjes sa tipom, uvas ga sve vreme, trepces okicama, cvrkuces glasicem, odaberes film koji mu se svidja... Saljes mu signale da ti se dopada. A onda napises da se lozis na nekog tamo desetog, i to njemu takoreci u facu, na neki nacin. Izvini, Es, ali da ne znam pricu od pocetka i da sam ja Lukas, nikad u zivotu ne bih progovorila sa tobom. I ja bih te mrzela.“
Bila je u pravu.
Kao i obicno.
Zagrlila sam jastuk vec natopljen suzama i nastavila da placem u njega.
*
Rejcel i Lili su pokusale da urade sve samo da me oraspoloze.
Rejcel je cak obukla svoj outfyt iz sedamdesetih i napravila afro-frizuru, pa su ona i Lili plesale uz muziku, ali nije pomoglo. Inace bih se tome smejala dvadeset cetiri sata bez prestanka, sve dok mi ne otpadne vilica i ne poispadaju zubi. Ovog puta, oborila sam pogled i ponovo zaplakala.
Lili je pozvala Lukasa na mobilni.
Lukas: „Halo“?
Lili: „Hej, Lukase, ja sam. Islim, Lili“.
Lukas: „Sta hoces?“
Lili: „Vidi, Sara i ja...“
Ali, Lukas je na pomen mog imena poklopio slusalicu.
Lili ga je posle toga zvala osamnaest puta, ali nije se javio ni jedan jedini put.
Dvadeseti put javila se Hejzel i rekla: „Lukas mi je rekao da ti kazem kako ne zeli ni da cuje za nju, NIKADA vise. Bas steta!, rekla je pakosno.
Ne zeli da cuja za nju nikada vise...
Ne zeli da cuje za nju nikada vise...
Ne zeli da cuje za nju nikada vise...
Te reci odzvanjale su mi u glavi kao zli eho.
Na rastanku, Lili me je zagrlila i jos jednom mi rekla da se smirim, da ce sve biti u redu. Takodje je rekla da ce me zvati rano ujutru, da me probudi.
To bi mi mnogo znacilo kao podsticaj, jer nema sanse da sama ustanem.
I tako sam se, vucarajuci za sobom onaj jadni jastuk koji je bio dva puta tezi nego pre nego sto sma plakala u njega, odvukla u svoju sobu i zalupila vratima.
*
’Cause you’re hot than you are cold
You’re yes than you are no
You’re in than you’re out...“
Moj Katy Perry ’Ho ’n’ Cold’ alarm je uveliko zvonio i zvonio.
Ne zelim da ustanem.
Ne zelim da postojim.
Zelim da ostanem u ovom krevetu ’until the end of time’, sto bi rekla Beyonce.
Ostacu ovde sve dok i Lukas i Lili i Rejcel i Hejzel ne zaborave na celu stvar i ne ostave me na miru, i sve ce biti ponovo kao pre. Dakle, samo treba da nastavim da lezim.
Aaaa, sto je ova Lili dosadna.
Javicu joj se i reci da sam bolesna:
Ja: „Caolilinemogudanasuskoluvidimosecao“.
Lili: „HEJ! Bez nerazumljivodugihrecibezrazmaka ovog puta. Ustaj, idi tamo, operi zube, obuci se i onda pogledaj kroz prozor.“
Ja:  „Ne znam, Lili, ja...“
„URADI TO i NE GLEDAJ kroz prozor pre toga.“
„Ok“.
Nastavila sam da lezim, ali je Lili nastavila da smara pa sam se iskotrljala iz kreveta, navukla prvo sto sma pronasla, vezala kosu u visoku cupavu pundju i pogledala krzoz prozor.
Napulju je stajala Lili, a pored nje  -  pogadjajte.
Tako je.
Lukas.

Pa, eto, nesto je kraci, ali, kao sto sam rekla, sledeci ce biti deset puta bolji.
Pa, komentarisite!
-Natalija :D

9 коментара:

  1. Анониман9.9.14. 17:09

    super nastavak što prije






    nicole321cool2

    ОдговориИзбриши
  2. Ajmee *-* Jednostavno preedobro *---* Jedva čekam nastavak, baš me zanima što će biti daljee... Baš sam napeta, požuri s nastavkom xD

    ОдговориИзбриши
  3. Jedva čekam!Predobro <3
    Samo tako nastavi :-D

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман9.9.14. 19:45

    Jedva čekam nastavak.*QQ*
    Roman je predobra.(':

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман9.9.14. 21:46

    Jedva cekam nastavak,to je jedino sto mogu reci :D Ovaj deo je dobar iako je kratak,jedva cekam sledeci deo..I da,nagovorila sam sestru da procita ceo roman...odusevljena je :D
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман10.9.14. 09:18

    PREDOBRO JE *QQ*
    - Ana. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман10.9.14. 12:55

    Jos jos jos jos nastavakkk NASTAVAKK

    ОдговориИзбриши
  8. kad ce nastaaaaaaaaaavaaaaaaaaakk
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман12.9.14. 20:21

    Jaoo kako je zanimljivoooo!Jedva cekam seledeci deoo!

    ОдговориИзбриши