expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 9. 2014.

#18. - 'Manje važne stvari Starplaza' - MVSS ♥

Hellou. (:

Jako,jako mi je žao što dugo nisam pisala! :/
Imala sam puno obaveza,a za vikend sam bila bolesna i nije mi se ništa radilo. :(
Kada objavim ovo,objaviću i USN,pa intervju sa mirhacool pošto ga je osvojila. ♥

I imam još jednu vest za Vas;
- Uskoro ću početi da pravim novu grafiku za MVSS. ♥
- Zašto? - Zato što kada sam pravila staru zapravo nisam znala raditi grafike,a i ne slaže se uz izglede bloga.. :/
Ali,nova grafika će biti tu samo ako Mici dozvoli. (:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Današnja 'zabačena' stvar je Tennis Miniskirt. ;D
Možete je pronaći u trgovini Original Future po ceni od 8 sd. :)
I ako je ova slatka suknjica izašla u prošloj kolekciji OF-a,ja mislim da je zabačena zato što nisam videla nijednu lutku koja je nosi. ^-------^

Starcoins outfit;
Ovo je savršeno. *----------*
Meni se mnogo sviđa.. Meni ne stoji,ali kad zamislim Tijanu u ovome izgleda super. :D

Suknja; Original Future,Štikle; Fallen Angel,Majica;Basic. ♥
Outfit košta od prilike 110-120 sc & 8 sd. :-*

Stardollars outfit;
* Zanemarite ovu cigaru (pljugu xD),ove trbušnjake & grudi od kose.. Nije htelo da mi skine. :/
Nisam mogla da pronađem odgovarajuću majicu za ovu suknju,pa sam uzela haljinu... :/
Outfit mi se uopšte ne sviđa,ali sam dugo 'šetala' po Starplazi,i ništa drugo nije bilo bolje.

Suknja; Original Future,Haljina; Original Future,Štikle; Nelly
--------------------------------------------------------------------------------
Kao što ste videle,danas sam uradila samo 2 outfita. ;D
Nisam imala inspiracije,žao mi je. :/

xoxo,
- Ancika004 ♥







1 коментар:

  1. Анониман22.9.14. 22:05

    Slažem se da nisi jako dugo pisala ovaj post.Ali nema veze,znam da imaš obaveza kao na primer školu.I ja isto imam školu za koju moram puno puno da učim.Ali da mi pređemo na komentarisanje posta.Jedva čekam grafiku za MVSS.Tennis Miniskirt je jako lepa,a još je plave boje.Trgovina Original Future je baš lepa trgovina.Tennis Miniskirt vredi 8 sd,jer je jako lepa.Prvi outfit Starcoins outfit je baš lep,možda baš obučem nekad takav isti outfit.
    Stardollars outfit je malo čudan,baš i nije lep ali ok je.:D ♥


    mirhacool

    ОдговориИзбриши