expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

9. 9. 2014.

Novo u Stardesign moda! ♥

Heej!
Vec sam ocekivala da ovo izadje u utorak xD
Obicno utorkom izlaze nove stvari u StarDesignu!
Evo kako izgleda nova stvar:
To su neke muske pantalone
Pa ne znam...
Meni se svakako ne svidjaju jer nisam musko hahah xD
I necu slati sa laznjaka,jer mi ne trebaju :)
Ocekivala sam nesto drugacije xD
I kostaju 9 sd :D
Nije skupo kad mozes sa laznjaka da posaljes 
Mislim da bi trebali da stavljaju i nove dizajne interijera,a vi?

Da li vam se svidja nov predmet?
Sta mislite o njemu?
Komentarisite!
(10 poena)-NataStarDoll01

5 коментара:

  1. Анониман9.9.14. 16:35

    Meni se novi predmet bas i ne svida.Zto jer je muško.Ali, ok!
    DivaKata

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман9.9.14. 19:38

    Predmet mi se ne sviđa jer nisam muško.:')
    I ja isto mislim da bi trebali stavljati i nove dizajne interijera i nakita.:D
    Mislim da je predmet lep ali za muškarce.:'D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман9.9.14. 21:48

    Pa lepo je za muske..Bilo bi dobro da stave i za interijer,znam koliko bi ti bila odusevljena :D
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман10.9.14. 13:42

    cool za decake

    ОдговориИзбриши