expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

11. 9. 2014.

Styling in Suite 79 - Sta sve treba imati u svom ormaru?

Hellouuuu!
Evo i 79. posta ove rubrike ^--^
Mozda ste primetili da zapostavljam dizajniranje,ali stvarno nemam inspiraciju :/
I jos malo pa cemo sakupiti 200 000+ pregledaaa!!! :DDDD
Jeej!
A sada da predjemo na post!
Kao sto sam vec napisala u proslom postu,naradnih nekoliko postova cu pisati sta biste trebali imati u svom ormaru (stvari uglavnom za sc)
Pa za prvi post sam izabrala torbice :)
Evo ih:
To su uglavnom one clutch torbe 

1. Torbica
Cream Pioint Clutch / Voile / 59 sc
Meni se ova torbica mnogo dopada!
Volim ovu krem boju *-*

I odlicno se slaze uz one platforme iz Nelly-a (znate na koje mislim ;))

2. Torbica
Laptop Case / Mr. / 57 sc
Ovi uopste nije torbica,ali moze da posluzi kao torbica haha xD
Vecina lutaka je ima :D
Prosto je savrsena xD

Lako se kombinuje i zato mi je jedna od omiljenih

3. Torbica
Wild Candy Striped Clutch / Wild Candy / 92 sc
Meni se mnogo svidja :D
Isto se lako uklopi... :)

4. Torbica
Lemon Lavender Clutch / Voile / 48 sc
Ovu torbicu jos nisam uspela da uklopim xD
Slaze se uz one ljubicaste stikle iz Voile :)

5. Torbica
Spearkley Clutch / Stardoll Academy / 0 sd
Ovu torbicu svi imamo :D
Meni se mnogo svidja posebno jer je crne boje :D

6. Torbica
Pistachio Clutch / Voile / 42 sc
Ne koristim je previse...
Ali moze d aposluzi za neki dobar stajling :) ♥

Pa to bi bilo sve za ovaj post! :D
Nadam se da vam se svidja!

Da li vam se dopada ovaj post?
Da li imate neku od obih trobica?
Komentarisite!
(15 poena)

NataStarDoll01

5 коментара:

  1. Анониман11.9.14. 18:04

    Ovako,torbice su super.*QQ*
    I naravno,imam sve torbice sa slike.(':
    Najlepša mi je ova Cream Pioint Clutch i Laptop Case.:'D
    Inače post ti je super.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман11.9.14. 18:56

    Torbice su pre kjut*__*
    Imam nekoliko totbica!
    D.K

    ОдговориИзбриши
  3. torbe su preslatke imam ih nekolko
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман16.9.14. 14:22

    Imam ih sve :D
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман18.9.14. 14:08

    Sve su preslatke, imam ih nekoliko. :) ♥
    -fancyM.M.

    ОдговориИзбриши