expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 9. 2014.

Haul #1 - Povampirene BASIC pantalone, los dan i milion kosulja!

Hello dolls! :D

Ovo jedonstavno nije moj dan!
Ili sam ustala na levu nogu ili sam naljutila neku babu vracaru koja me je urekla -.-
Da sam pravila spisak svega sto moze da podje naopako i da mi upropasti dan, sve sa te liste bi se desilo, plus milion stvari kojih se nisam setila -.-

P.S. Strasno se lozim na ovu pesmu:
https://www.youtube.com/watch?v=uagufW76mYc

Ok, sada!
Haul!
Haul je kad ja pokupujem puno stvari, a onda ih islikam i objavim ovde!
Cemu hauli sluze?
Cesto se desi da neki predmet u star plazi izgleda drugacije nego u apartanu. Ja cu vam reci to, ako na njemu ima neka greska, boja je drugacija ili drugacije stoji.

Pa, da pocenmo!

Svi ovi predmeti su kupljeni u proteklih 3-4 dana.

Ok, dakle, prva stvar koju sam kupila je ova kapica iz Killah-a.Kad sam je videla, bila sam u fazonu: "*QQQ* I need you in my life! I love you!"
xD
Ne, stvarno, boja i kroj su savrseni, velicina...
Ne znam, savrsena je!
Trenutno je imam na sebi i mnogo je volim! :)

Sledeca stvar je ova RIO haljina koju sam poprilicno skupo platila.
Nervira me jer su sljokice previse krupne, ali je osim toga savrsena.
Boja je nezno pink, sa sivom, koja jedna od mojih omiljenih kombinacija. Ima Sweet Heart izrez, sto mi se svidja, jer on odlucno istice grudi.
Ovu hajinu jos nisam nasila, ali planiram uskoro za jenu posebnu priliku (svecano otvaranje jednog bloga na koje sam pozvana).


Ovu suknju sam videla kod jedne devojke i mnogo mi se svidela.
Onda sam je kupila i ukapirala da je srebrna i da izgleda kao plasticna kesa.
Izgleda kao vlasnistvo pop dive osamdesetih.
Moze lepo da se ukombinuje, ali nije da je bas obozavam...

BASIC duks. :D
Kupila sam neke kosulje (videcete ih dole), i onda mi je ponudilo ovo.
Meni je izgledao slatko, pa sam ga kupila mada ne verujem da cu ga nositi xD
Ali, neka ga, neka se nadje. :)

Odem ja kod jedne devojke da pogledam nesto kod nje u prezentaciji, i vidim ovaj duks na njoj i zaljubim se. I onda sam bila ubedjena da je to neki rare predmet koji kosta more stardolara, pa sam ga stisnula da vidim iz koje je radnje... Kad ono ono dostupan, IT GIRLS, i jos plus u sc! :OOO
Kupila sam ih pet XD
Za slucaj da mi se nesto desi sa ostala cetiri, ostaje mi ovaj :3

 Ovo su pantalone koje sam ja jako dugo trazila!!!
Vidjala sam ih kod mnogih lutaka, ali nijedna nije htela da ih proda.
Onda sam ja lepo otisla na bazar i posle milion godina trazenja nasla ih za 30 sd, a inace se prodaju za 70-150. Ako imate srece, nadjete ih za 50-60.
Mnogo mi se dopada kako stoje mojoj lutki, kako se sijaju i kako su uske. Obozavam ih!
Prakticno ih nisam skidala! :D

Ove pantalone sam kupila da bih ih nosila uz onaj BASIC duks, sto NE VERUJEM da ce se desiti, sli ok. :)
Inace, ja sam UBEDJENA da Nelly ima ISTE ovakve pantalone, ali niko mi ne veruje.
Ja mislim da su se one, kad su nestale u Nelly-ju, povampirile i dosle u BASIC xD

Sad cete da pomislite da ja kupim sve sto mi ponude xD
Jer su mi ovo ponudili u isto vreme kad pantalone-vampire i onaj duks...
Nekako, do sad je nisam primecivala, onda sam je pazljivije pogledala i svidela mi se pa sam je kupila...
:D

Nikad dosta agzica!
Ove su bile MEGA jeftine.
Inace, ja sma novu UGG kolekciju cekala kao Novu godinu...
I kad su konacno stigle, kupila sma ih sve xD
Ove vam pokazujem jer njih navise nosim, a ove ostale jos ne...

Ovo je stvar koju sam ja uparila sa kapicom koja je prva na spisku gore...
Trenutno ih obe imam na sebi.
Evo Selena ce mi pomoci da vam opisem kako se osecam kad gledam ovu kosulju:
"... can't help it, im in love!..."
Iz koje je to pesme?
Napisite u komentarima ako ste nepopravljivi Selenator kao moja sestra!
Kosulja je presavrsena! Boje, dezen, duzina, TRI CETVRT rukavi... *0*
Obozavam te rukave...

Ova kosulja inace kosta 15 sd, ne znam zasto sam to isekla 0.0
Inace mi se jako dopala, i nosila bih je uRL.
Na stardoll-u, a ni u rl, nemam bas previse crvenih ni crnih stavri, pa ce ovo biti izazov, ali okej.
(Upravo sam postila Te Amo po stoti put danas).

I eto!
To bi bilo to sto se tice ovog prvog Haul posta!
Sada mi recite svoja misljenja!
Inace, u svakom Haul-u cu poklanjati neki deo stvari koje se u njemu nalaze!

Pa ce i u ovom tri devojke dobiti neke nagrade!
Jedna ce dobiti sive UGG cizme, jedna crne BASIC vampirke, a treca belu BASIC suknju!
Sve sto treba da uradite jeste da ostavite komentar, i da postavite dva pitanja na Ask-u!

Najbrze tri devojke ce dobiti nagrade. :)

Komentarisite!
-Natalija :D

6 коментара:

  1. Анониман22.9.14. 21:47

    Stvari su prelepe.Post je malo duži ali vredi jer je prelep.Ja imam skoro sve stvari za sc,a za sd nemam ništa.Samo za sd imam ovu plavu košulju koju mi je MiciRainbow2 poslala.MICI PUNO TI HVALA.Ja sam prva i postavila sam dva pitanja na asku.♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Znam tu pjesmu ali ne mogu se sjetiti imena nikako :o Ide onako 'na na na na na na' Lol, nije bitno xD Inače sam ja ogromni Selenator xD
    Evo ja bih se prijavila, sad ću postaviti pitanja na asku xD
    Btw. cool je ova rubrika, jedva čekam sljedeći post *-*

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман22.9.14. 21:53

    Rubrika je super.I imam dosta ovih stvari.Ove Basic pantalone su presavrsene.Jako uredan i dug post..Svaka cast.Idem postaviti pitanja na ask-u
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман23.9.14. 12:07

    Joj što ja obožavam da gledam rl haul-e. :'D A tek stardoll. *o* omg ahhaha<3 Postavila sam pitanja na asku, no kasnim.xd

    LadyBugHaha

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман23.9.14. 14:36

    Post je stvarno savrsen. I vidi se da si se mnogo potudila za njega. Čestitam. Okey. Imam skoro sve stvari za sc na popisu. Ova kapa na posetku mi se jako svida i u prvoj prilici ju kupujem. Hahaha. Ove dvije kosulje sam i prije vidjela i jako mi se svidaju, kupit cu ih kad tad. Mozda i ne stignem no nema veze.:) Tek sam 5 tako da necu dobiti nista od svega toga.:) Rubrika je stvarno super i jedva cekam drugi post.:*♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман23.9.14. 16:26

    U pravu si u nelly-u su bile jako slicne hlace skoro iste :D - loveladynika123

    ОдговориИзбриши