expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 9. 2014.

Hot Buys Romantic Fedora ♥

Hellou. (:

Jos ovaj post da napisem pa idem da gledam TV i 
jedem sve to pronadjem u frizideru. :D ♥

Ovaj post sam trebala da objavim pre onog sa Nelly.com
spojlerima... Jer Nelly spojleri su izasli danas popodne , a ovaj
sesir jutros. Ali ok. Nadam se da vam ne smeta. :) ♥

Jutros nam je u starplazu stigao jedan nov Hot Buys predmet. ♥
Tacnije , ovaj sesir:
Mozete ga pronaci u trgovini It Girls , po ceni od 11 stardolara. ♥
Uhhh... Sesir je lep , jako je elegantan. Ali izgleda da se nosi preko
ociju. Mojoj lutki to ne stoji , tako da nisam kupila niti cu. I cena je
previsoka. Mislim da je ovo cist promasaj. :/ ♥

Evo kako ovaj sesir izgleda u stvarnosti:
Nije los. Ali ne verujem da bih ga ikad nosila. xD ♥

-Da li vam se svidja sesir? :)
-Kupujete? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥



4 коментара:

  1. Анониман18.9.14. 21:18

    Sesir mi se bas ne svida i ne kupujem ga sigurno. Skupo mi ej i ne stoji mojoj lutci.:) Posebno ne sada na ovu kosu.:)
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se sesir kao sam po sebi ne svida previse iako je lijep i kvalitetno napravljen. Ali je cijena stvarno pre velika, i ne stoji mojoj lutci tako da necu kupiti :)
    -461-

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19.9.14. 09:21

    Meni je šešir nas izgled prelep.*-------------*
    Ali i na mojoj lutci bi to izgledalo grozno.:D ♥
    Cena je prevelika.:(

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман19.9.14. 20:10

    Sesir mi se ne svidja,ne kupujem i ne stoji mojoj lutki.I skup je!
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши