expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

3. 9. 2014.

Styling in Suite # 74 TINICA03


Hellouu!
Vidim da niko nista ne objavljuje pa sam se ja setila da dugujem neke stajlinge odvano...
I ovo ce biti kratak post jer me boli uzasno grlo od jutros,a i skroz sam pokisla dok sam se vracala kuci jer nisam ponela kisobran... Tako da i kasljem i lose mi je... A i moram da procitam dve lekcije iz istorije i da ucim opet fiziku za inicijalni
Pa zato domah da predjemo na post
Radila sam stajlinga na TINICA03
Evo kako sam je uredila:
Meni se svidja stajling,sladak je :)

To je to...
Sto se tice grafika za 190 000+ pregleda,vec sam izvlacila i vi cete saznati ko je osvojio grafike i videcete grafike u nedelju jer sutra moram da ucim tako da u petak i subotu zavrsavam ostale grafike posto sam jednu zavrsila juce :)

Da li vam se svidja stajling?
Ocena od 1 do 5?
-Komentarisite!
(15 poena)
-NataStarDoll01

5 коментара:

  1. Анониман3.9.14. 20:13

    Stajling mi se svida, okey je.:) Pa ocijena, možda nekih +4.
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман3.9.14. 21:02

    Stajling je super.*----------------*
    Ocena je petica.*QQ*


    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман5.9.14. 20:29

    Jaoo vidi jaa♥♥♥

    TINICA03(mrzi me da se prijavljujem)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман5.9.14. 22:35

    Sladak je stajling...Ocena 4/5
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман7.9.14. 18:05

    Sladak je.:)

    LadyBugHaha

    ОдговориИзбриши