expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 9. 2014.

Izvlαčenje povodom 2OO,OOO pregledα! ♥

Hellou. (:

Pre dva dana sam objavila nagradnu igru i prijavilo se dosta Vas. (: ♥

Evo liste prijava;
mia.07.05.
mirhacool
EmanaaKoll
nicole321cool2
Tena_Candy
Shinymomomom.
DivaMindzi
CucaStar1
SidnyMedison2
vampirelady33
CuteGirlTara
loveladynika
Bijelicvijet
lala02true
jannettxx
PrincessAneta99
hanatopkitty
LadyBugHaha

Video izvlačenja;

Ukratko;
Intervju osvajaju; LadyBugHaha i mirhacool. ♥
Outfite osvajaju; SidnyMedison2,EmanaaKoll,loleladynika123,PrincessAneta99 i vampirelady33. ♥
Grafike osvajaju; hanatopkitty i Bijelicvijet. ♥
Make-Over apartmana osvajaju; Tena_Candy,Shinymomomom.,DivaMindzi,mia07.05. i lala02true. ♥

*INTERVJUE SAM POSLALA PORUKOM,A LADYBUGHAHA ZAHTEVOM!  MOLIM VAS,ŠTO PRE ODGOVORITE,KADA ODGOVORITI U PORRUCI,BIĆE OBJAVLJENO!

Outfiti;

SidnyMedison2
Baš mi se sviđa.. ^----^
Skroz je neutralanm,a šešir daje utisak da je outfit damski. :D
Ja bih umesto crnih dubokih starki,stavila one krem plitke. (:

EmanaaKoll
Ova Academy košulja je jednostavno savršenaa. *-------*
A belu Basic suknjicu sam prosto morala da dodam u outfit.. ♥

loveladynika123
Sličan outfit sam pre nekog vremena nosila kao Room style. :D
Kad postaneš SS,molim te mi prodaj ovu torbu. xD

vampirelady33
Ovaj outfit mi je najlepši od svih! (: 
Jako,jako mi se sviđa i nosila bih ga na svojoj lutci da imam sve stvari.. ;/

PrincessAneta99
Jako lep outfit. ;D
Jako mi je slatko s' tom pandicom. *------*
P.S; Nisam ja stavila te rukavice,ona ih je imala.. Pa me mrzelo da ponovo slikam. xD

Apartmani;

Za mia.07.05. & lala02true nisam imala ideje.. :(
Nadam se da se ne ljutite,poslaću Vam nešto iz d.dućana.. ;/

Grafike;
Jako mi je žao što su grafike iste! ;/
Ali,stvarno me je mrzelo da ih radim... :(

Ancika004 ♥






















8 коментара:

  1. Анониман18.9.14. 18:22

    zas grafike nemaju lica:?

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман18.9.14. 18:44

    Baš mi je drago da sam dobila intervju.Odmah sam ti odgovorila na pitanja koja si postavila.Želela bi da znam kada ćeš da objaviš intervju.I mislim da su grafike jako lepe.Dekoracija je prepreprelepa .Outfiti su još lepši od dekoracije.A posebno je lep ovaj drugi outfit.:D ♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман18.9.14. 19:02

    Ja nista nisam dobila?! :(
    CucaStar1

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман18.9.14. 19:37

    Lepo si me obukla.Slazem se sa tobom da bi sve islo bolje samo da sam imala one krem starke vec dugo imam zelju da ih kupim i sve zaboravljam.Hvala jako mi se svidja ideja :) :) :D
    -SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман18.9.14. 19:52

    Kako to da ja nisam dobila nistaaa???
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман19.9.14. 20:07

    Grafike su presuper!
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  7. Apartman je diiiiiiiivan!
    Pokušaću da napravim da izgleda tako!
    Shinymomomom

    ОдговориИзбриши