expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

13. 9. 2014.

Hot Buys Black Ripped Hotpants ♥

Hellou. (:

Uff , proslo je nedelju dana od kada nisam pisala...
Mogu vam reci da 8. razred ni malo nije lak , i
da je duplo tezi nego sedmi. Vec su poceli
uveliko da nas pitaju , imali smo svaki dan
po 2-3 inicijalna testa... :/
Sve cu redje i redje da pisem , ali ocekujte od mene
bar redovne postove o novostima. A u vezi mojih rubrika
SOFP i GTFL , verovatno ih necu pisati do daljnjeg. :/
Sta cu , tako je kako je. :/ Ako bas ne budem mogla da 
napisem neku novost , nadam se da ce me Natalija i Natasa zameniti. ♥
Uglavnom , bicete obavesteni ako ne budem aktivna 2-3 dana ili vise. 

Nego , da predjem na post... :D

Juce nam je u starplazu stigao jedan novi Hot Buys predmet. ♥
Tacnije ovaj sorc:
Mozete ga pronaci u trgovini Bonjour Bizou , po ceni od 20 stardolara. ♥
Sorc je savrsenstvo *___* , ali cena?! Ma dajte , 20 stardolara za jedan sorc?!
Ipak , nisam mogla da izdrzim , pa sam ga kupila. I ako je cena previsoka. :/

Evo kako sam ga ja ukombinovala:


-Da li vam se svidja sorc? :)
-Kupujete? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥



4 коментара:

  1. Анониман13.9.14. 20:03

    Kombinacija je super.:)
    Šorc je idealan.*QQ*

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15.9.14. 14:31

    jako je lepo :)
    lana123lanadiva

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15.9.14. 19:33

    Sorc mi se mnogo svida lai ipak 20sd? :O Nema sanse, osim ako se ne stvori cuda ili da napravim neki laznjak na 12 lvl pa si posaljem. Ne mislim davat 20 sd za to. Stardoll je stvarno poludio. Inace lijepo si ga ukombinovala.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман16.9.14. 07:28

    Stajling je prelep kao i sorc.Ali ne dajem 20 sd!
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши