expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

13. 9. 2014.

♥SIDS♥

Heej. :)

Jako dugo nisam pisala, znam.
Ali jednostavno, nemam vremena.

HVALA VAM NA +200 000 pregleda!

Ja nazalost nemam poklona,
prvo jer nisam SS,
a drugo sto nemam vremena da vam pravim grafike i drugo.

Sada, da ne bih duzila, 
prelazim na rubriku.


Samo paznja, outfiti su slikani davno, 
samo ja nisam imala vremena da ih objavim.  


Prva lutka Anci2002Lil

Po meni, ovaj outfit je prelep.
Nemojte misliti da se ulizujem Ani i to,
ali ovo je savrseno.
Sve je lepo ukombinovano,
ali ja bih izbacila tu narukvicu.
Sve u svemu, savrseno. 


Druga je besplatni-sd-
Ovaj outfit je ...
Ne vidim sta se sa cim ovde slaze? 
Prenatrpan je, cisti promasaj.
Nepostoje trenutno reci kojim bih ga opisala. 

Kako vam se dopada danasnja rubrika? 


Ako budete komentarisali dobicete 15 bodova na SOSD kartici.


Vasa,
MissMaki1 ♥


5 коментара:

  1. Анониман14.9.14. 11:07

    Rubrika je super.^--^
    Meni je lepša Anci2002Lil. :'D
    Maki koje ti rubrike vodiš,odnosno koje su rubrike tvoje? :)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. prva je bolja a drugi bljaaaaak
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши
  3. Oba mi nisu nešto,ali mi je prvi bolji :)
    Drugi je bljak! >.<

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман15.9.14. 14:25

    lepi mi je prvi ali drugi je grozan
    lana123lanadiva

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман16.9.14. 07:24

    Prvi mi se mnogo svidja,ali drugi i ne bas..
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши