expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 9. 2014.

Spojleri!

Hellou!
Ovo pisem i odmah idem na spavanje posto ne mogu vise na oci da gledam...
Danas su nam stigli spojleri za novu kolekciju Nelly.com
Evo kako izgledaju:
Ova zelena haljina je presavrsena *-*
Skoro nam je stigla nova kolekcija Nelly-a koja mi se i nije mnogo svidela,nadam se da ce ova biti mnogooo bolje :D
I kolekcija verovatno izlazi sutra!

Sta vi mislite o novoj kolekciji?
Radujete li se?
Komentarisite!
(15 poena)
I laku noc ♥
-NataStarDoll01

4 коментара:

  1. Анониман26.9.14. 09:52

    Haljina je prelepa.*QQ*
    Ja mislim da će ona biti dostupna samo Superstar članovima,ali nisam skroz sigurna.:D
    Ona će biti nešto o MSW,ja mislim jer je zelene boje a MSW je od početka bio zelene boje.:D ♥
    Ja sam rekla svoje mišljenje,i naravno jedva čekam da izađe ta nova haljina.:)
    MOŽDA bude Hot Buys a možda i ne.:D ♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман26.9.14. 12:29

    Super post Nato verujem ti koliko su ti oci pospane i meni se to juce desilo ali nema veze izdrzala si da napises post...
    I da ako ovo vidi mici molim te mi reci kako da se prijavim na ono takmicenje sa poenima
    volela bi da dobijem ovih 15poena

    Joka-koka.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман26.9.14. 14:15

    Haljina je zaista prelepa,jer ja obozavam ovu mint boju *_*..Jedva cekam da izadje :D
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши