expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 9. 2014.

Izvlacenje nagrada povodom 200 000+ pregleda. :)

Hello dollies!

Kako ste mi? :)
P.S. Molim vas posetite blog moje sestre, link je likeornotstardoll.blogspot.com.
Otvorila ga je danas i jako bi joj puno znacilo da ga posetite i zapratite. A i meni. Molim vas, zapratite blog. Kada dodje do 10 clanova, mozda ce ga Mici staviti za medijske partnere :)
Evo izvlacenja sa ovog posta:

O videu:
Bilo je 28 prijavljenih, a samo 20 nagrada... Medjutim, ubacila sam sva imena u tocak, tako da svi imaju sanse da dobiju nagradu. Svi ste dobili sansu, ali, na zalost, samo 20 devojaka je dobilo nagrade. Njih 8 je ostalo praznih ruku :/ No, sta je, tu je.
Video je JAAAAAKOOO dug, ne znam zasto, ali jednostavno gledajte dok ne budete izvuceni i onda ga ugasite. Ili, ako vas mrzi, samo nastavite da citate i saznacete da li /sta ste dobili.

Evo ko je sta dobio:

Makeup:
DivaKata
elejotela
BijeliCvijet
irena90
vampirelady33

MPSN:
katarina8876
PrincessAntea99
Mini-Maus.
KittySarah1122
mirhacool

Post posvecen samo sebi:
EmanaaKoll
loveladynika123
jannettxx
missmilica003
Borovnicica

Deo romana posvecen sebi:
lala02True

-200 poena na SOSD kartici osvajaju:
LadyBugHaha
MilenaColl27

Poklon paket:
SidnyMedison2

Pa eto, nadam se da ste zadovoljne.
Zao mi je zbog devojaka koje nsita nisu osvojile.
Vise srece drugi put :/

Od pocetka oktobra pocinjem da pisem 'Favourites' postove (na pcoetku oktobra pisacu September Favourites, pa sve tako).
Takodje, bice tu i Haul postova, pa, eto, nadam se da cete uzivati. :)

-Natalija :D

6 коментара:

  1. Анониман21.9.14. 08:50

    Hvala ti na poklonu, jako sam zadovoljna njime.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман21.9.14. 09:00

    Zadovoljna sam.Hvala ti♥
    PrincessAntea99

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман21.9.14. 09:44

    Tnx. :*

    Ladybughaha

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман21.9.14. 12:45

    meni je zao svih cura koje nisu nista osvojila npr ja ali nema veze:)
    Sara026

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман22.9.14. 20:36

    Hvala na poklonu!Bolji nisam mogla ocekivati.A kada ga dobijam?
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши