expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 9. 2014.

OBAVESTENJE ♥

Hellou. (:

Imam jako puno obavestenja za vas , a malo vremena
da napisem ovaj post tako da cu odmah poceti... ♥

Za nekoliko dana , tacnije u cetvrtak , pocinje
veliki Krstovdanski vasar u mom gradu...
Sigurno ste culi za Smederevsku Palanku , e pa ja tu zivim. ♥
Verovatno cu jedva imati vremena da uskladim i ucenje i
idenje na vasar koji traje od cetvrtka do nedelje... A kamoli jos
i blog... Verovatno polovina vas ne zna sta znaci vasar , pa cu vam
ukratko napisati:
Postoji jedan veliki prostor (plac-livada) na kom ljudi iz raznih
gradova i sela dolaze... Na tom vasaru su razne ekstremne voznje
(Kamikaza , Enter Price , Crazy Dance...) , onda postoje 200
tezga (malih prodavnica) punih robe , onda postoje satori sa 
pevacicama i igracicama... Postoje i razni satori sa hranom poput
prasetine , rostilja itd... Nadam se da ste me sad shvatili...
Ja cu ici na taj vasar od cetvrtka do subote. Tako da tada
nista od pisanja... Neka me tada zameni Natasa.

A sada druga novost:
Posto sam ja 8. razred u nasoj skoli su uspeli
da se izbore da idemo na ekskurziju 3 dana posto
smo stariji i da na ekskurziju idemo 1. , 2. i 3. oktobra.
Tako da nista od mog pisanja od 1. do 4. oktobra , jer
dok se ja ne opasuljim od ekskurzije... :D
Tada bih molila Nataliju da me zameni. 

E sada jos nekoliko malih obavesti:
•Proteklu nedelju cu napisati najkasnije sutra
•MSW post kao nagradu za 200,000+ pregleda koji
je osvojila PrincessAntea99 bice napisan najkasnije
do nedelje. Poklone sam joj vec poslala. ♥

To bi bilo to. Dosta obavesti , ali sta cu ja... :D ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 10 poena)

-MiciRainbow2 ♥

3 коментара:

  1. Анониман22.9.14. 15:20

    Ok Mici.Nema problema,znam kako ti je.Mi idemo na 4 dana na ekskurziju.Ja jedva čekam da idemo na ekskurziju.Ja sam išla na vašar prošle godine i zbog toga sam dobila dve trice u školi.xD

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман22.9.14. 15:54

    Taj vašar ima nešto slicno i u Hrvatskoj. A okey je ako en mozes pisati. Imas obaveze, okey. Razumijem. :)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман22.9.14. 20:27

    Ma razumem te..Samo se ti lepo provedi,jer je vasar jednom godisnje,a na blogu mozes pisati svakog dana :D.
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши