expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

6. 9. 2014.

Minin savetnik #12 + dodatak - Specijal!!!!! ♥♥♥♥♥

Hejjjjj! ♥ 

Posto nisam dugo pisala ocekujte sada jedan super-veliki post od mene :) 



Tema je: MSW ♥ 

Mici jeste pisala,ali ja imam jednu ideju za ovaj post i nadam se da ce vam se svideti :)  Ja obozavam MSW,ali mrzim da skupljam glasove :OOOO

Sta je MSW?

Miss Stardoll World (MSW) je takmicenje koje se organizuje svake godine i biraju se devojke sa najvise glasova :)  

Kako glasati? 

1.Poseti neku osobu
2. Klikni na krunicu u njenom apartmanu

(Prostije je na slici xD)




Samo kliknete i glasali ste :) ♥ 


Koliko dugo traje MSW?

MSW traje od 4 septembra (ako ne gresim xD) do ne znam ni ja kog oktobra xD

Polufinale je: 21. septembra
Finale je: 21.oktobra

A sada....ja specijalno za vas komentarisem takmicenje MSW ♥ xD

1. Da li se isplati biti MSW?

Hmm.... pa isplati se jer su (verovali ili ne) nagrade:
1.Ogrlica i narukvica u rl
2.Vasa supstvena dress-up doll
3.2 godine SS clanstva
4. Royaliti status 
5.2000 sd 
6.2000 sc
7.MSW krunu i traku
8. Punooooo odece :)))

Blago onoj koja postene MSW ♥♥♥

2. Kako postati MSW?

Potrebno je da imas najvise glasova ( dobijas ih tako sto ti neki budu klknuli na krunicu u apartmanu ) u pocetku iz svoje drzave( u polufinalu ) , a onda ako prodjes u finale potrebno ti je da imas najvise glasova od svih finalistiknja :) 

Ne znam koliko osoba prolazi iz jedne drzave :/

3.Kako mozes imati najvise glasova i proci u polufinale? 

1. Zamoli prijatelje na chat-u
2. Idi na party i zamoli da ti klinu na krunicu u apartmanu
3. Pisi osobama u kg
4. Obavezno vrati glas,jer ces tako imati vise glasova!
5. Zamoli neku dobru prijateljicu da i ona sakuplja glasove za tebe,ukoliko ne ucestvuje :)
6. Ako imas blog,uradi sledece: 

1)Idi na MSW stranicu
2) Klikni na 'Promote Yourself ' 
3) Listajte misem dok ne stignete na ovo mesto: 

 * Izaberite neku od te tri teme *
4) Prebacice vas na ovo: 

*Moze samo Light ako ste non ss*

5) Sledeci korak je ovo: 


*Izaberite tekst koji ce vam pisti na slici*

6) Izaberite sliku vase lutke odnosno ovo:

* Odaberite slki vase lutke *

7) I gotovo!

Evo kako izgleda moja promo slika:

8) Idite malo dole i nacicete HTML koji treba da zalepite na neki post ili gadzet na blogu :)

To ce takodje povecati tvoje glasove za MSW ♥



Besplatne stvari za MSW ♥ 


1) Uloguj se na stardoll
2) Idi na MSW stranicu

(gore vam je link stranice)
3) Klikni na :


I stvari ce biti kod tebe u apratmanu! ♥


A sadaaaaa.... slike MSW-a od prethodnih godina! ♥

2011:









2012:










2013:









Eto ga! ♥ Nadam se da su vam se svidele stare slike MSW-a  .♥

A sada imam jos nesto a to je....

Pitala sam sama sebe: Mina,ko po tvom misljenju zasluzuje da bude MSW finalistkinja iz Srbije?

Odgovorila sam sama sebi: Pa,ima tu dosta osoba ali cu da istaknem najbolje 3:

- MiciRainbow2 (najpopularnija devojka iz Srbije,sta o tome xD )
- ogilence (ta devojka non-stop skuplja glasove,i mnogo ce mi biti zao ako ne prodje u polufinale jer se mnogooo trudi)

-mirhacool (Ona je veoma draga i mislim da ima potencijala za MSW)

Ako ne bude prosla nijedna od njih 3 ima da lupim glavom u ekran!

I obecala sam sebi da cu osobi koja prodje u polufinale,a iz Srbije je pomoci da prodje i u finale. :)

Zar ne bi bilo lepo da neko iz Srbije,ili bar sa Balkana prodje u finale i pobedi? ♥ 

xD

A sada pitanja za vas:

Volite li MSW?
Sta mislite o postu?
Ko su vasi favoriti za MSW?
Ucestvujete li?
~Komentarisite (15 poena)

- xoxo, Mina ♥

10 коментара:

  1. Odlican post, Mina. ♥ Jako mi se dopada. :) I ja, polako, sakupljam glasove, jer i ja ucestvujem u takmicenju za MSW. ♥ Mozes li da glasas za mene? xD I da, mislim da bi neka od njih tri, trebala da postane MSW 2014. godine. Cestitam ti, jer si zaista dosta vremena i truda ulozila u ovaj post, (2 sata :O) i zelim ti da i ti postanes, kojim slucajem MSW ove godine. ♥ Glasacu za tebe. Ja se takmicim, samo zato sto cu dobiti novac na Stardoll - u. xD Mada, i nemam velike sanse. :/ Ali, vazno je ucestvovati, i zabaviti se. :) ♥

    ~ CuteGirlTara ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман6.9.14. 15:50

    Super post,Mina.♥ Post je idealan.Ja isto skupljam glasove za MSW.Ti to znaš jer si mi pomogla jučer ako me se sećaš,ako možeš da i danas glasaš za mene.Zamolila bi i druge blogerica da glasaju za mene jer sam i ja glasala za sve vas blogerice i najviše puta za Mici.♥ ♥ Za ovaj ti je post trebalo puno truda i vremena.:D ♥ Trebala bi bit ponosna jer ti ne pišeš redovno postove mislim ne pišeš po 3 posta na dan pišeš u sedmici nekoliko postova ali ti postovi su dugi,uredni i lepi.:) ♥ Ja znam da sam non superstar i da nema šanse da pobedim na MSW takmičenju ali ću se potruditi.♥ ♥ :D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман6.9.14. 18:52

    Nagrade su.. *o* Pala su mi usta do poda. :D Stvarno su predobre. Ali kakve ja imam sanse da pobijedim pored cijelog Stardoll-a? :/ Jaako se trudim, ali ne znam. (: Za tvoj izbor prvih 3.. Paa.. Slazem se. Ali ima mnogo prelijepih lutaka, ali, sve u svemu u pravu si. A kad vec pricamo o ovome: Moze neko da glasa za mene? xD ♥ Hvala unaprijeed. :* :D
    -fancyM.M.♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман6.9.14. 20:53

    Nagrade su predobre i ovim postom si nadoknadila svu ne aktivnost :DVolela bi da Mici pobedi!
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман7.9.14. 09:35

      Evo da nastavim komentar,jer juce sam zurila...Verujem ti da si ovaj post pisala 2 sata.Svidja mi se sto si stavila ove slike kako je MSW izgledao proslih godina.Ovim postom si mi mnogo pomogla.Blago onoj koja postane MSW....Jer su nagrade vau. 2000 sd?To mogu samo da sanjam!Zelela bi da Mici udje u finale,jer je to jako zasluzila!Ja cu glasati za nju svaki dan..Ja volim MSW iako znam da necu pobediti niti uci u polufinale..Moji favoriti za MSW su MiciRainbow2,MeRiMa_ ,funnycool545 i mislim da je to to..Ja ucestvujem,ali necu bas slati na chatu da neko glasa za mene i to,ako neko meni napise ja cu onda njemu,jer ne zelim da smaram nekoga...I ako neka od one tri sto si ti nabrojala ne udje u finale nemoj lupati glavom o ekran xD..Da se ne bi povredila,jer nam jos treba ovakvih postova xD..Napisala sam dug komentar,jer je takav post!
      Kittysarah1122

      Избриши
    2. Анониман7.9.14. 10:04

      Hvala ti .♥

      funnycool545

      Избриши
  5. Анониман7.9.14. 10:01

    ♛Hi!♛It's time to vote for Miss Stardoll World so please go to my suite and click the green button with crown♛My wish is to be Semi-Finalist of Bosnia and Herzegovina so please vote for me :)♛ⓂⒾⓈⓈ ⓈⓉⒶ®ⒹⓄⓁⓁ ⓌⓄⓇⓁⒹ♛

    funnycool545

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман7.9.14. 14:05

    Ja bi htjela biti Msw!♥

    funnycool545

    ОдговориИзбриши
  7. Volite li MSW? Pa onako.xd
    Sta mislite o postu? Odličan je, vidi se da si se jako potrudila, a i zanimljiv je.(:
    Ko su vasi favoriti za MSW? Mici:)
    Ucestvujete li? ne.xd

    LadyBugHaha

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман8.9.14. 17:02

    Predobar post Mina.♥ Jako mi se svida i nekima si pomogla.:)♥ Ja takoder skupljam glasove, ali sumnjam da cu uci u polufinale, kamo li finale. Ali tko god da ude cestitam mu. Ali i pobjedit ce one koje su ss clanovi ili rolayty. Ja glasam za sve koji me zamole, naravno. I sve blogerice. Ja MSW stvarno jako volim i zeljela bih ja dogurati nekamo.:) Moji favoriti su Mici, Merima, sve blogerice. I neke od mojih prijeteljica.:) Sada kada je dosla trgovina odma sam kupila nesto. Par predmeta. Da sudjelujem. I kad smo kod toga molim vas glasjate za mene.♥♥♥♥♥
    -DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши