expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 9. 2014.

Miss Stardoll World Semi-finalists

Hellou :)
Izvini zbog moje ogromne neaktivnosti,ali imam previse da uzim i imam kontrolni iz fizike sutra,a nista ne razumem :|
Nemam pojma kako cu da uradim test...
Menjam Mici do nedelje tako da do tada ocekujte postove od mene :)
Kao sto vec mozda znate,danas je polu-finale MSW-a
Idite u Natjecaji,zatim MSW 14 i tu cete naci kao na slici gore,gde mozete glasati
U desnom donjem uglu mozete pronaci zemlju za koju zelite da glasate.
Prosle su samo Top 30 zemalja
Evo koje su:
Venecuela
Rusija (Ruska federacija)
Cile
Argentina
Portugal
Meksiko
Ceska
Svedska
Australija
Brazil
Izrael
Egipat
Grcka
Alzir
Rumunija
Hrvatska
Francuska
Sjedinjene Amercke Drzave
 Madjarska
Kanada
Nemacka
Turska
Saudijska Arabija
Nizozemska
Kipar
Poljska
Italija
Spanija
Albanija
Ujedinjeno Kraljevstvo

Primetili ste da nema Srbije,Bosne i Hercegovine,Slovenije...
Jako mi je zao sto Srbija nije prosla u polu-finale...
Od svih ovih drzava mislim da su 16,ako ne i vise,iz Evrope.
Vise od polovine su samo sa Evrope,a gde su ostali kontinenti?
Mislim da su ovih top 30 izabrali jer ne zele da daju 300 sd svima...

Da je Srbija bila u top 30 Mici bi sigurno prosla u polu-finale
Moji favoriti su bile Milica,Jope i Lina
Lina je usla u polu-finale i ako mozete glasajte za nju :)

Takodje sam razocarana jer nisu bile i neke druge drzave poput Indije,Sri Lanke...

Da li ste vi zadovoljni rezultatima?
Sta vi mislite zasto su sada izabrali samo 30 drzava?

Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01♥

6 коментара:

  1. Veoooma sam razočarana, a ti si mi bila jedna od favorita. :'(

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман24.9.14. 22:29

    Meni Lina favoritkinja bila, a i sad je.:D

    LadyBugHaha

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25.9.14. 09:57

    Baš mi je žao što Srbija i Bosna i Hercegovina nisu prošle u polu-finale.Hrvatska je prošla,tako da Lina je prošla i baš mi ej drago.Lina je fina devojka,ja sam celo takmičenje glasala za nju.Glasala sam i za Mici,Nataliju i Natašu.Meni je čudno što su izabrali samo 30 država.Da je bilo 40-45 država sigorno bi i Srbija i Bosna i Hercegovina prošle.Ali nema veze možda sledeće godine budu prošle i Srbija i Bosna i Hercegovina.Ali evo ja mislim da će MOŽDA izabrati još nekoliko država.:D ♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман25.9.14. 15:12

    Odma kad sam jucer dosla s skole sam isla na natjecaje i prvo mi je odmah bila Hrvatska jer sam iz Hrvatske.♥ Bila sma pomalo tuzna jer ja nisam usla i mnogo sma se tudila i potrosila vise nego 50 sd:/, no onda sam odma htijela pogledati iz Bosne i Srbije tko je usao i njim nema.:O Bila sam jako razocarana jer to nije fer. Npr. onanj jedan zadatak ej da moras uci u polufinele, finale, a kako ce to sada neki rijesiti molim te lijepo? Meni to stvarno nije fer. Inace favoriti su mi bili Mici, Natalija, Nataša.♥♥♥ I sigurna sam da bih usle.♥ Ali okey, drago mi je zbog Line♥ sto je usla jer se mnogo potrudila i ona je meni jako draga djevojka.:)♥ Stvarno nemam pojma ni razloga zast su izabrali smao 30 zemlja.:) Ali mozda sljedece godine.:/
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман26.9.14. 14:08

    Jako mi je glupo sto nisu stavili Srbiju i Bosnu! Znam da bi Mici usla da su stavili Srbiju.Drago mi je Line i glasala sam za nju♥Ja se iskreno,nisam ni trudila da udjem u polufinale,ali mozda sledece godine..ko zna...Moji favoriti su bili :Lina.Mici,DivaKata,Nata i Natalija.
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши